گوناگون

واکنش سرمربی تراکتور به احتمال جدایی از این تیم

واکنش سرمربی تراکتور به احتمال جدایی از این تیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: برخی می‌خواهند با برداشت اشتباه از صحبت‌های من حاشیه درست کنند.

به گزارش پارسینه و به نقل از فارس؛ پاکو خمز در نشست خبری قبل بازی مقابل صنعت نفت آبادان، در پاسخ به سوالی در خصوص شایعات جدایی «آلوارو خیمنز» و میزان رضایتش از عملکرد او، بیان کرد: این بازیکن برای دیدار فردا حضور دارد و اطلاعی راجع به جدایی او ندارم.

سرمربی تراکتور در رابطه وضعیت چمن یادگار امام(ره) و محرومان و مصدومان تیمش، افزود: پیش از این در این خصوص صحبت‌ کرده‌ام و حرف دیگری ندارم. ما برای دیدار با صنعت نفت، محروم و مصدوم نداریم.

خمز درباره وضعیت تراکتور، خاطرنشان کرد: تیم شرایط خوبی دارد و می‌خواهیم روز به روز پیشرفت کنیم.

وی در رابطه با وضعیت سعید ایران‌خواه که برای گذراندن خدمت سربازی به تیم فجرسپاسی شیراز رفته بود، توضیح داد: شناختی از این بازیکن ندارم و نمی‌دانم به لیست اضافه می‌شود یا نه.

سرمربی تراکتور در خصوص اینکه آیا تراکتور می‌تواند در نیم فصل دوم به رتبه‌های بالای جدول دست یابد؟ گفت: با تمام توان می‌جنگیم تا به رتبه‌های بالای جدول برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازهم از مهدی عبدی به عنوان سلاح پنهان استفاده خواهید کرد؟ گفت: من به آن اندازه که تشخیص دهم بازیکن می‌تواند به تیم کمک کند، به او بازی می‌دهم و برای من بازیکن ستاره و فوق ستاره وجود ندارد.

خمز در واکنش به صحبت‌هایش در نشست خبری بعد بازی با پیکان در مورد نارضایتی از وضعیت ورزشگاه و احتمال بازگشت به اسپانیا که باعث نگرانی بین هواداران شده بود، گفت: هیچ وقت مشخص نیست.

وی در رابطه با دلایل پاسخ کوتاه به سوالات خبرنگاران، تأکید کرد: حرف‌های من را بد برداشت کرده و می‌خواهند حاشیه درست کنند، به همین دلیل از این به بعد کوتاه پاسخ می‌دهم.

وی در رابطه با دلایل برگزار نشدن بازی در روز تعطیل، گفت: برای من فرقی نداشت چه روزی بازی کنیم. اگر جمعه بازی می‌کردیم فاصله بین دو بازی بسیار کم بود. ساعت و روز برگزاری دیدارها را من انتخاب نمی‌کنم و وظیفه فدراسیون فوتبال است و تقصیر من نیست.

خمز در پابان تأکید کرد: مثل همیشه امیدوارم تماشاگران زیادی بیایند، می‌دانم فردا روز کاری است. ما برای خوشحالی هواداران بازی می‌کنیم و حضور آنان همیشه برای ما کمک می‌کند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار