گوناگون

اقدام عجیب سرمربی پورتو علیه طارمی

اقدام عجیب سرمربی پورتو علیه طارمی

پارسینه: مهاجم ایرانی پورتو در جمع نفرات اصلی این تیم مقابل چاوز دیده نمی‌شود.

خبر ورزشی نوشت: مهدی طارمی در ۲۲ مسابقه این فصل پورتو در لیگ برتر پرتغال، همواره حضور ثابت و پیاپی در ترکیب این تیم داشت، اما او امشب این شرایط را در دیدار برابر چاوز تجربه نمی‌کند و سرجیو کونسیسائو تصمیم گرفته ستاره ایرانی و بهترین گلزن تیمش را برای نخستین بار روی نیمکت قرار دهد.

ستاره ایرانی پورتو که در ۲۲ بازی گذشته لیگ برتر پرتغال توانسته بود ۱۲ گل به ثمر رساند و ۵ پاس گل بدهد و با این عملکرد موثرترین بازیکن تیمش در این رقابت‌ها باشد، امشب در اتفاقی غیرمنتظره در ترکیب ابتدایی دیدار با چاوز قرار نگرفته و نیمکت‌نشینی را تجربه خواهد کرد.

تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۴ امشب در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر پرتغال، در ورزشگاه مونیسیپال باشگاه چاوز به مصاف این تیم رده سیزدهمی خواهد رفت که مهدی طارمی امیدوار است در نیمه دوم این مسابقه فرصت حضور در زمین را به دست بیاورد و سیزدهمین گل فصل‌اش را بزند.

مهاجم ایرانی پورتو آخرین بار یک ماه قبل در مسابقه جام حذفی مقابل آکادمیکو ویسئو در ترکیب تیمش قرار نگرفته و به‌عنوان یار جانشین در لحظات پایانی به زمین رفته بود، اما امشب برای نخستین بار نیمکت‌نشینی را در لیگ برتر پرتغال تجربه می‌کند.

تیم فوتبال پورتو با ۱۶ پیروزی، سه مساوی و سه باخت در این فصل ۵۱ امتیازی و تیم دوم

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار