گوناگون

قوی‌ترین مرد جهان: بی‌ارزش شدم

پارسینه: متاسفانه آنچه ما تصورش را داشتیم خیر، قبل از بنده برای مدال آوران المپیک پاداش های خیلی بهتری در نظر می گرفتند اما ظاهرا برای برخی از آقایان «بهداد سلیمی» فقط تا قبل از المپیک و مدال آوری در لندن ارزش داشت و بعدش وعده های خود را فراموش کردند!

قوی‌ترین مرد جهان گفت: ظاهرا برای برخی از آقایان بهداد سلیمی فقط تا قبل از المپیک و مدال‌آوری در لندن ارزش داشت و پس از آن وعده‌های خود را فراموش کردند.

بهداد سلیمی دارنده مدال طلای دسته سنگین وزن المپیک لندن و قویترین مرد جهان مطالبی را عنوان کرده است که متن این مصاحبه را در ادامه می خوانید:

* این روزها خیلی ها نگران مصدومیت کتف تو هستند؛ درباره آخرین وضعیتت صحبت کن!

این آسیب دیدگی از اسفند ماه سال گذشته سراغ من آمد اما در کوران تمرینات قرار داشتم و نمی توانستم کاری انجام دهم تا اینکه بعد از المپیک شدت پیدا کرد و حالا هم که هنوز تصمیم قطعی درباره آن گرفته نشده است.

* چند درصد احتمال دارد که کتف خود را به تیغ جراح بسپاری؟

هنوز چیزی مشخص نیست و حساسیت بالایی به خرج می دهم تا اگر هم تصمیم مهمی گرفتم با ریسک کمتری باشد.

* غیر از تو 3 وزنه بردار المپیکی دیگر در آستانه جراحی قرار دارند؛ فکر می کنی چرا سایه مصدومیت بالای سر المپیکی ها قرار گرفته است؟

از وقتی که کارما با آقای باقری برای المپیک کلید خورد تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به سه سال فشار مداوم این اتفاق طبیعی است.

* این روزها سر و کاری با وزنه ها داری؟

بله؛ حرکات قدرتی انجام می دهم و به اتفاق سعید محمدپور در سالن وزنه برداری کار می کنیم منتهی بیشتر حرکاتی را انجام می دهم که روی کتفم فشار نیاورد.

* درباره عضویتت در باشگاه پرسپولیس صحبت کن و مبلغ قراردادت!

بنده تا سال 92 قرار داد دارم و مبلغ آن هم 60 میلیون تومان است.

* در مقایسه با قراردادهای فوتبالیست ها مبلغ ناچیزی است

بله، صد درصد همینطور است اما این مشکل فقط برای من نیست و دیگر وزنه برداران المپیکی نهایتا قرارداد های 30 میلیون تومانی دارند که حتی برای ادامه ورزش حرفه ای شان کم است چه برسد به خرج و مخارج زندگی! فکر می کنید وزنه برداری چون سجاد انوشیروانی با مدال نقره المپیک چقدر قرارداد بسته است؟ کمتر از 30 میلیون تومان!

* وعده های قبل از المپیک عملی شد؟

متاسفانه آنچه ما تصورش را داشتیم خیر، قبل از بنده برای مدال آوران المپیک پاداش های خیلی بهتری در نظر می گرفتند اما ظاهرا برای برخی از آقایان «بهداد سلیمی» فقط تا قبل از المپیک و مدال آوری در لندن ارزش داشت و بعدش وعده های خود را فراموش کردند!

* چرا تا امروز مثل خیلی از مدال آوران المپیکی اعتراض نکردی؟

چون دوست نداشتم وارد حاشیه شوم اما امروز می بینم که در رشته ما ورزشکار حتی نمی تواند خرج خودش را درآورد. الان 4، 5 ماه از المپیک گذشته ولی خبری از آقایان نیست و وعده هایشان عملی نشده است. کمیته ملی المپیک که مسوولیت اصلی را بر عهده دارد قبل از مسابقات وعده هایی را داده بود که از آنها هم خبری نیست. بهداد سلیمی از فردای مدال آوری اش در المپیک برای آقایان تمام شد!

* با این تفاصیل آیا هنوز برای کسب افتخار و رکوردشکنی انگیزه داری؟

بله صد در صد دارم.
برچسب ها: قوی ترین مرد ، سلیمی

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار