گوناگون

بازهم قانون دور زده خواهد شد؛ انتقال مس کرمان به تهران؟

بازهم قانون دور زده خواهد شد؛ انتقال مس کرمان به تهران؟

پارسینه: تیم فوتبال «هوادار» با صعود به لیگ برتر حواشی عجیبی را به دنبال داشته چرا که خیلی از تیم‌ها هستند که خواهان خریداری این تیم هستند تا به لیگ برتر صعود کنند آن هم بدون هیچ دردسری!

به گزارش سرویس ورزشی پارسینه ؛ تیم فوتبال «هوادار» با صعود به لیگ برتر حواشی عجیبی را به دنبال داشته چرا که خیلی از تیم‌ها هستند که خواهان خریداری این تیم هستند تا به لیگ برتر صعود کنند آن هم بدون هیچ دردسری!

ماجرا از این قرار است که اگر تیمی به لیگ برتر صعود کند ارزش آن تیم با بیش از بیست میلیارد تومان می رسد ولی اگر تیمی در لیگ یک باقی بماند در بهترین حالت ارزش آن بین دو تا سه میلیارد خواهد بود به همین خاطر است تیمی که لیگ برتری می شود و اگر شرایط مالی خوبی داشته باشد در تلاش است تا تیم را به تیم دیگری واگذار کند. البته که این نوع واگذاری فقط مختص فوتبال ایران است که یک تیم می آید و تیم دیگری از لیگ برتر را می خرد.

در ابتدا شایعه شد که تیم سایپا قصد خرید باشگاه هوادار را دارد که این ماجرا در گام های اول مسکوت ماند و جلو نرفت چرا که سایپایی ها اعلام کردند قصد دارند یک سال به دور از هیاهو در لیگ یک کارشان را بکنند و به صورت اصولی دوباره به لیگ برتر ایران بازگردنند. اما ماجرا به همینجا ختم نشد و حالا شایعات عجیب دیگری به گوش می رسد. شایعات اینطور می گوید که رضا عنایتی نتوانسته برای تیمش اسپانسری در حد لیگ برتر جذب کند و به همین دلیل است که خبری از نقل و انتقالات این تیم به گوش نمی رسد و مشخص است که هوادار قصد حضور در لیگ برتر را ندارد. بازیکنی هم از این تیم به تیم دیگری منتقل نمی شود و در فاصله کمتر از دو ماه به شروع مسابقات وضعیت این تیم اصلا مشخص نیست.

مس کرمان در حالی در تلاش برای خرید امتیاز تیم هوادار است که بر اساس مصوبه اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در زمان مدیریت مهدی تاج انتقال تیم لیگ برتری از شهری به شهر دیگر ممنوع است و از سویی باشگاه ها در صورت تغییر نام باید از فدراسیون فوتبال مجوز کسب کنند.

در پی شکست تیم مس کرمان در برابر هوادار در هفته های پایانی لیگ برتر، مدیرعامل باشگاه بادران تهران در مصاحبه‌ای مدعی شد در صورتی که هوادار امتیاز خود را به تیم مس کرمان واگذار کند فدراسیون فوتبال را به آتش می کشد! او به خاطر همین مصاحبه از سوی فدراسیون فوتبال محروم شد. حال باید دید آیا چنین اتفاقی که انتقال مس به تهران باشد رخ می دهد یا واقعا فدراسیون فوتبال مقابل قانون ایستادگی خواهد کرد؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار