گوناگون

تبانی در لیگ برتر فقط با پرداخت شصت میلیون تومان!

تبانی در لیگ برتر فقط با پرداخت شصت میلیون تومان!

پارسینه: ماجرایی که البته به همین جا ختم نشده و کادر مدیریتی وقتی این موضوع را متوجه شده این بازیکن را در نهایت از تیمشان اخراج کردند و پرونده را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشاندند تا مشخص شود چه کسانی پشت این ماجرا هستند.

به گزارش سرویس ورزشی پارسینه ؛ هفته گذشته بود که شایعات زیادی مبنی بر تبانی گسترده در لیگ یک یا همان لیگ آزادگان مطرح شد. ماجرا اما به یکباره به سمت لیگ برتر کشید و مستنداتی در یکی از روزنامه‌های ورزشی منتشر شد که یک بازیکن لیگ برتری به ازادی دریافت شصت میلیون تومان، هم بازی ضعیفی ارایه کرده و هم به بازیکنان حریف راه داده تا تیمش بازنده شود!

ماجرایی که البته به همین جا ختم نشده و کادر مدیریتی وقتی این موضوع را متوجه شده این بازیکن را در نهایت از تیمشان اخراج کردند و پرونده را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشاندند تا مشخص شود چه کسانی پشت این ماجرا هستند.

گویا سرمربی این تیم لیگ برتری وقتی تیمش برای حضور در زمین در نیمه دوم از رختکن خارج می‌شده به یکی از بازیکنان تیمش که نمایش مناسبی در نیمه اول نداشت می‌گوید شما صبر کن و فعلا جایی نرو و بعد از اینکه همه از رختکن خارج می‌شوند می‌گوید در این نیمه شما به زمین نمی‌روی و حق نداری بازی کنی ! این بازیکن بعد از اینکه همه می‌روند و وقتی می‌بیند کسی داخل رختکن نیست سریع یک تماس تلفنی با یک شخص مجهول الهویه می‌گوید من را برای نیمه دوم از ترکیب بیرون گذاشتند و دیگر نمی‌توانم برای شما کاری انجام دهم! اما این بازیکن متوجه نبوده که سرپرست تیم در داخل سرویس بهداشتی رختکن بوده و ناخواسته تمام مکالمه او را شنیده است !

به گزارش روزنامه گل؛ در ادامه سرپرست تیم وقتی متوجه حرکت این بازیکن می‌شود خیلی سریع با او برخورد می‌کند و در مقابل بازیکن منکر می‌شود که این حرکت او باعث می‌شود که باهم در رختکن به صورت فیزیکی درگیر شوند و در ادامه به خاطر سروصدای زیاد سایر عوامل تیم به رختکن می‌آیند و بازیکن و سرپرست را از هم جدا می‌کنند. بعدازاین موضوع و تحقیقات باشگاه مشخص می‌شود تنها بازیکن فوق نبوده که دست به این کار زده بلکه به‌غیراز او دو بازیکن دیگر هم بودند که قرار بوده در قبال دریافت مبلغی مقابل تیم حریف کم‌کاری کنند. گویا این 3 بازیکن 120 میلیون گرفته بودند که یک بازیکن 60 میلیون و دو بازیکن دیگر نفری 30 میلیون پول دریافت کرده بودند! مطلع شدیم که این بازیکنان فعلاً از تیم کنار گذاشته‌شده‌اند و کمیته انضباطی باشگاه در حال تصمیم‌گیری برای آن‌ها است.

البته این سبک از پول گرفتن آن هم در دستشویی رختکن ورزشگاه کمی عجیب بنظر می رسد چرا که اصولا بازیکنانی که قصد تبانی دارند پیش از روز مسابقه مبلغ را دریافت کردند و کار را تمام می کنند. حالا باید دید آیا کمیته انضباطی می تواند در فاصله چند هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر به این پرونده رسیدگی کند تا جلوی تبانی های گسترده دیگر را بگیرد یا خیر؟

منبع: پارسینه

ارسال نظر

  • ناشناس

    احتمالا بازی سپاهان ماشین سازی بوده

  • مهدی آقاراده

    حبیب گردانی مدافع ماشین سازی جلوی نساجی!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار