گوناگون

تلاش بی نتیجه کفاشیان برای عکس یادگاری با مسی !

پارسینه: علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران بدشانس بود و نتوانست عکسی را با مسی به یادگار بگیرد!

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران در روز بازی ایران و آرژانتین تا می توانست فیلم و عکس گرفت. او که تیمش بازی دلاورانه ای انجام داده بود ، در این روز به یادماندنی قبل و بعد از بازی تصاویر و عکس های زیادی گرفت.
از عکس با بازیکنانی مثل علیرضا حقیقی تا تلاش بی نتیجه برای عکس گرفتن با مسی . او می خواست درحین مصاحبه مسی در میکسد زون با این ستاره آرژانتینی عکسی را به یادگار بگیرد که به نظر می رسید مسی خیلی عجله دارد و با یک ببخشید ساده از کنار رئیس فدراسیون فوتبال ایران گذشت!

ارسال نظر

  • ساشا

    مثل اينكه خيلي براش افتخار بوده كه مسي به تيم كشورش گل زده شايد هم براي آلبوم افتخاراتش عكس كم داشته بعيد نبوده دنبال داورم گشته تا باهاش عكس يادگاري بگيره كلا آدمهاي منفي برا اين اقا جذابن

  • ناشناس

    احتمالا میخواسته زیست توپ را بهش هدیه کنه!
    اصلا واسه چی ما باید به مسی هدیه بدیم. اونا باید به بچه های ما هدیه بدن .

  • ناشناس

    آي مردم از خنده...... آدم بايد اونموقع اونجا بود و قيافه كفاشيان رو ميديد!!!!
    ضايع شدن در حد لاليگا.............

  • محسن

    کفاشیان قبل از اینکه رئیس فدراسیون فوتبال ایران باشه یه انسان معمولیه! به نظرم هر کسی می تونه دوس داشته باشه با مردسال فوتبال جهان عکس بندازه. حالا اگه کسی که رئیس فدراسیون فوتبال ایرانه نباید چنین تمایلی داشته باشه کار سختی نیست حل این مشکل. کافیه در یکی از بندهای شرایط عمومی احراز این پست قانون گذار بیاره که ریاست فدراسیونه فوتبال ایران نباید چنین تمایلی داشته باشه. وسلام!

  • احسان

    بعد از حذف ایتالیا رئیس فدراسیون استعفا داد آیا زمان ان نرسیده است که کفاشیان با این میز و صندلی ریاست خداحا فطی کند و به جای این که به ریش مردم و فوتبالیستها بحندد به چهره بی ریش خود بخندد و کمی با حدایش خلوت کند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار