گوناگون

ستاره انگلیسی عربستان را رها نمیکند!

ستاره انگلیسی عربستان را رها نمیکند!

روزنامه الشرق الاوسط اعلام کرد جردن هندرسون برای پایان شایعات منتشرشده در روزنامه‌های اروپایی در اردوی الاتفاق حاضر خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاتفاق در شرایطی اردوی نیم فصل خود را در ابوظبی برگزار کرده که جردن هندرسون که برای پشت سر گذاشتن تعطیلات عربستان را ترک کرده بود، همچنان به اردوی این تیم اضافه نشده است.

این در حالی است که شایعات مختلفی پیرامون پشیمانی او از حضور در لیگ عربستان در رسانه‌های اروپایی منتشر می‌شود و برخی از روزنامه‌ها مدعی شدند این بازیکن در حال مذاکره با یوونتوس است.

با این حال روزنامه الشرق الاوسط امروز به نقل از منابع نزدیک به باشگاه الاتفاق اعلام کرد که این بازیکن هیچ درخواست رسمی برای جدایی نداشته و هیچ باشگاهی هم پیشنهاد خود برای جذب این بازیکن را به باشگاه عربستانی ارسال نکرده است.

این منابع همچنین می‌گویند آنچه در مورد جدایی این بازیکن شایعه شده است چیزی جز یک تلاش برای کسب بهره مالی از این اخبار نیست و هندرسون به زودی برای رد این شایعات در اردوی الاتفاق در ابوظبی حضور خواهد یافت.

لازم به ذکر است که هندرسون یکی از برجسته‌ترین ستارگانی بود که در تابستان گذشته جذب لیگ عربستان شد تا تحت نظر هموطنش، جرارد، در الاتفاق به فوتبال خود ادامه بدهد.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار