گوناگون

گل محمدی جانشینش را به پرسپولیس معرفی کرد!

آنطور که از شواهد امر پیداست جدایی یحیی گل محمدی از تیم پرسپولیس قطعی شده است و به زودی باشگاه و این مربی برای قطع همکاری تفاهم نامه امضا خواهند کرد.

وقتی در پایان بازی با مس یحیی گل محمدی بدون صحبت با بازیکنان از سمت خود استعفا کرد، خیلی ها می گفتند این استعفا همانند قهرهای قبلی است و او دوباره به اردوی تیم بر می گردد، اما رضا درویش بعد از دیدار با یحیی گل محمدی خبرداد که جدایی این مربی قطعی شده است و قرار است، طرفین روز یکشنبه نشستی در این باره با هم برگزار کنند.

همزمان با این خبرها یکی از سایت های خبری مدعی شد؛ یحیی گل محمدی به باشگاه پرسپولیس مربی معرفی کرده و مربی مد نظر او مجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک است. مربی ای که دستیار یحیی گل محمدی در تیم های مختلف بوده است.

هیچ یک از مدیران باشگاه پرسپولیس در این باره صحبتی نکرده اند و کمی دور از ذهن است که یحیی گل محمدی در این شرایط سخت جانشین خود را به باشگاه توصیه کرده باشد. به این خاطر که در صورت این انتخاب مسئولیت نتایج آتی تیم پرسپولیس هم به عهده یحیی گل محمدی خواهد بود و سرمربی مستعفی تیم پرسپولیس این موضوع را دوست ندارد.

از سویی یحیی گل محمدی در مصاحبه های قبلی که داشت از برانکو به عنوان بهترین گزینه برای جانشینی خود یاد کرد و در واکنش به این خبر که باشگاه برای جانشینی اش با برانکو صحبت کرده است؟ گفت: اگر برانکو برای هدایت تیم به تهران بیاید تیم را دو دستی تقدیم او خواهد کرد.

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

  • محسن

    حسین عبدی بهترین گزینه است درغبراینصورت فرشادپیوس

  • مهرداد

    اگر یحیی میخواست بره باید بعد از قهرمانی‌های که برای پرسپولیس بدست آورد باید میرفت نه الان

  • لنگ پاره پوره

    اوه یحیی چه کسی را به جای خودت می گذاری!!!!@!@!@@ یحیی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار