گوناگون

بمب نقل و انتقالات؛ استقلال به دنبال جذب این سرخ پوش!

بمب نقل و انتقالات؛ استقلال به دنبال جذب این سرخ پوش!

یکی از گزینه‌های جواد نکونام برای تقویت استقلال امیرحسین حسین زاده هافبک تراکتور است.

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه تراکتور و مدیرعامل این تیم ادعا کرده باشگاه استقلال هیچ نامه رسمی برای جذب امیرحسین حسین‌زاده به این باشگاه ارسال نکرده است. واقعیت این است که استقلالی‌ها نامه رسمی ارسال نکردند اما به‌شکل شفاهی و دوستانه خواهان جذب امیرحسین حسین‌زاده شدند. شاید درظاهر این‌طور به‌نظر برسد که خمز علاقه‌ای به این بازیکن ندارد و کمتر به او میدان می‌دهد، از این رو جدایی حسین‌زاده محتمل است. درحالی‌که شنیده‌ها از باشگاه تراکتور حکایت از حفظ این بازیکن مخصوصا با نظر خمز دارد.

گویا سرمربی تراکتور به‌شدت روی حفظ این بازیکن تاکید کرده و تقریبا از باشگاه خواسته است تا حد ممکن از فروش نفرات مورد نیازش خودداری کند. بااین‌حال هر چیزی در این فوتبال ممکن است و احتمال دارد باشگاه تراکتور برای جذب نفرات جدید برخی بازیکنان را از لیست خود خارج کند. از طرفی رابطه خوب علی خطیر و هوشنگ نصیرزاده و تمایل شدید نکونام برای جذب حسین‌زاده می‌تواند این انتقال را ممکن کند.

عدم ارسال درخواست رسمی برای جذب حسین‌زاده به معنی منتفی شدن این انتقال نیست؛ چراکه درحال‌حاضر اغلب باشگاه‌ها سعی می‌کنند نامه به هم نفرستند، زیرا نمی‌خواهند بحث رضایتنامه مطرح شود. درصورت ارسال نامه رسمی پرداخت پول در ازای رضایتنامه شکل رسمی به خود می‌گیرد و جزء مخارج باشگاه تلقی خواهد شد و در سقف قراردادها نیز گنجانده می‌شود. برای همین است که اغلب باشگاه‌ها تلاش می‌کنند حداقل این مورد را در قرارداد نگنجانند تا سقف آنها به سرعت پر نشود. اما مهم‌ترین دلیلی که باشگاه‌ها در نیم‌فصل علاقه‌ای به ارسال نامه رسمی برای جذب بازیکن از یکدیگر ندارند حواشی‌ای است که در صفحات مجازی برای آنها درست می‌شود. ممکن است این نامه‌ها دست گروه‌ها و صفحات مجازی بیفتند و برایشان دردسر شود.

از طرفی تراکتور در نیم‌فصل اول به‌دلیل نداشتن یک مهاجم شش‌دانگ و گلزن آسیب زیادی دید از این رو اولویت این باشگاه جذب یک مهاجم تمام عیار برای رفع این مشکل است. تراکتوری‌ها از این جهت جذب یک مهاجم خارجی را در دستورکار خود قرار دادند چون مهاجم خوب ایرانی فعلا در فوتبال ایران وجود ندارد و اگر هم هست با تیم خود قرارداد دارد، از این رو باشگاه تراکتور برای برطرف کردن ضعف‌های تهاجمی خود به‌دنبال جذب یک مهاجم خارجی است. گویا تراکتوری‌ها عیسی آل‌کثیر را هم در جمع گزینه‌های خود دارند، اما همکاری با این مهاجم تنها در صورتی ممکن است که آنها نتوانند مهاجم خارجی به خدمت بگیرند یا بتوانند لیست خود را خالی کنند. در همین رابطه شنیدیم درصورتی‌که تراکتوری‌ها بر سر حسین‌زاده با استقلال به توافق برسند، این احتمال وجود دارد که عواید انتقال او را صرف خرید آل‌کثیر کنند. در هر حال لیست تراکتور جا ندارد و آنها نیز به جذب مهاجم خارجی علاقه بیشتری دارند. این در حالی است که عیسی نیز تمایلی به حضور در تبریز ندارد و بیشتر مایل است درصورت جدایی از سپاهان راهی پرسپولیس شود. به‌نظر می‌رسد همکاری این مهاجم و تراکتور آن‌طور که در رسانه‌ها عنوان شده جدی نیست.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار