گوناگون

قلعه‌نویی: تیم ملی برای مردم است؛ باید تلاش کنیم دل مردم را شاد کنیم

قلعه‌نویی:  تیم ملی برای مردم است؛ باید تلاش کنیم دل مردم را شاد کنیم

اردوی تیم‌ملی فوتبال از امروز آغاز شد.

امیر قلعه نویی در بدو ورود به هتل المپیک برای آغاز اردوی تیم ملی در جمع خبرنگاران صحبت کرد.

*اجازه دهید در یک برنامه مفصل صحبت کنیم. با توجه به اینکه زمان کمی برای جام ملت‌های آسیا داشتیم پلن‌مان این بود که برای جام جهانی با شیب ملایم به سمت جوانگرایی برویم، با بازیکنانی که شایسته حضور در اردو بودند، ولی به قول شما هر لیستی بدهید حرف و حدیث ایجاد می‌شود. با توجه به محدودیت نفرات و انتخاب 26 بازیکن، خیلی جلسات برگزار و لیست را بالا و پایین کردیم.

*بورکینافاسو تیم خیلی خوبی است، ولی دیدم بعضی دوستان انتقادهایی کرده‌اند. این بازی می‌تواند محک خوبی برای ما باشد. دو برنامه و تاکتیک را می‌توانیم آزمایش کنیم و محکی سخت و جدی هم بخوریم. در اینجا باید از مسئولان جزیره کیش هم بابت برگزاری این بازی و هزینه‌هایی که متقبل شدند، تشکر کنم.

*از همه خواهش می‌کنم حب و بغض‌ها را کنار بگذارند و از تیم ملی حمایت کنند. تیم ملی برای مردم است و امیر قلعه‌نویی اینجا میهمان است. یک روز قلعه‌نویی است، یک روز کی‌روش و یک روز هم افشین قطبی. مهم این است که با همدلی به تیم ملی کمک شود.

مردم بزرگ ما هستند و باید کنارشان باشیم. هر چیزی که مردم می‌گویند درست گفته‌اند. مردم در طول تاریخ نشان داده‌اند عاشق ایران هستند. فوتبال شاخصه خودش را دارد و باید تلاش کنیم دل مردم را شاد کنیم.

 

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار