گوناگون

مارسلو برای نیمار سنگ تمام گذاشت+عکس

مارسلو برای نیمار سنگ تمام گذاشت+عکس

مارسلو و نیمار، ستاره‌های برزیلی، در خانه نیمار و در حین روند بهبودی او با هم دیدار کردند.

به گزارش ورزش سه، نیمار در اوایل فصل جاری و در جریان بازی برای تیم ملی بریل از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی و ناچار به جراحی شد. گفته می‌شود این مصدومیت او را تا پس از کوپا آمریکا از میادین دور نگه خواهد داشت. این بازیکن برزیلی برخی از جلسات فیزیوتراپی و توانبخشی خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است که در برخی از آنها به طور واضحی درد می‌کشد و حتی گریه می‌کند. او قبل از این هم در شبکه‌های اجتماعی از مصدومیت خود با ناراحتی بسیار صحبت کرده بود.

با این حال، او در آخرین پست خود در حال لبخند زدن دیده شد چرا که یک دوست قدیمی به دیدار او آمده بود. نیمار تصویری از خودش و مارسلو در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: "خوشحالم که می‌بینمت برادر." نیمار همچنین تصویر جدیدی از زانوی خود را در ادامه روند بهبودی منتشر کرد. این مهاجم به طرفداران خود گفت که پزشکان به او پیشنهاد داده‌اند و تاکید کرده‌اند که در ادامه روند درمانش باید قدم بزند. او از اینکه مارسلو را در این شرایط خاص برای قدم زدن کنار خود داشته است راضی و خوشحال به نظر می‌رسید.

aeqoq3oo

هواداران احتمالا باید تا آگوست 2024 منتظر بمانند تا نیمار را دوباره در زمین برای الهلال ببینند. این مهاجم تاکنون به دلیل مصدومیت تنها 5 بازی برای تیم جدید عربستانی خود انجام داده است.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار