گوناگون

قانون سقف قرارداد برای تیم‌ها لغو میشود؟

قانون سقف قرارداد برای تیم‌ها لغو میشود؟

به زودی قانون سقف قرارداد برای تیم های حاضر در لیگ برتر همانند قانون سقف قرارداد برای بازیکن در لیگ برتر برداشته می شود.

چند سال پیش قانون سقف قرارداد در فوتبال ایران وضع شد که این قانون موجب پرداخت های زیر میزی به بازیکنان و فرار آنها از مالیات شد و این اتفاقات تلخ سازمان لیگ را به این نتیجه رساند که قانون سقف قرارداد برای بازیکن را لغو کند و به نظر می رسد قانون سقف قرارداد برای تیم های لیگ برتری هم به زودی لغو شود.

رای کمیته استیناف و باز گرداندن امتیاز سپاهان و پرسپولیس و جریمه نقدی این تیم ها به دلیل عبور از سقف قرارداد موجب اعتراضات و مصاحبه های تند شده است و علاوه بر استقلال تیم پرسپولیس هم گفته اند از این پس این قانون را رعایت نخواهد کرد و در نهایت همانند سپاهان جریمه نقدی خواهند شد.

این برای سازمان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال اصلا خوب نیست که قانونی وضع کند و برخی از تیم ها از آن عبور کنند و در نهایت جریمه شوند. بر همین اساس خبر رسیده سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با توجه به چالش های به وجود آمده از وضع این قانون راضی نیستند و به زودی این قانون را لغو می کنند و رعایت فیر پلی مالی را به باشگاه ها و نهادهای نظارتی واگذار می کنند.

گفتنی است این قانون با توجه به تاکید سازمان بازرسی کل کشور به فدراسیون فوتبال وضع شده و این ایده از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ وضع نشده است.

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار