گوناگون

با پرکارترین بازیگران مرد جشنواره فجر آشنا شوید

با پرکارترین بازیگران مرد جشنواره فجر آشنا شوید

با عباس جمشیدی فر و روح الله زمانی پرکارترین بازیگران مرد در جشنواره فجر امسال آشنا شوید.

به گزارش پارسینه و به نقل از همشهری آنلاین؛ عباس جمشیدی فر به همراه روح الله زمانی هر کدام با بازی در سه فیلم سینمایی پرکارترین بازیگران مرد این دوره از جشنواره فیلم فجر هستند.

عباس جمشیدی فر بازیگر تلویزیون و سینما است که سابقه بازیگری اش در تلویزیون بیشتر بوده اما او با بازی در سریال «یاغی» محمد کارت توانست به چهره شناخته شده تبدیل شود. جمشیدی فر در فیلم سینمایی «کت چرمی» این روزها اکران آنلاین دارد با جواد عزتی همبازی است و از همکاری های دیگرش با عزتی می توان به فصل دوم سریال «زخم کاری» اشاره کرد. او امسال در سه فیلم «تمساح خونی» جواد عزتی، «شه سوار» حسین نمازی که در بخش مسابقه سینمای ایران اکران می شود و همچنین «باغ کیانوش» در بخش نگاه نو به نمایش در می آید؛ بازی می کند.

این بازیگر در جشنواره فیلم فجر امسال همکاری دیگری با جواد عزتی دارد. جمشیدی فر در «تمساح خونی» که عزتی کارگردانی اش را برعهده دارد با او همبازی است. این بازیگر در فیلم «شه سوار» حسین نمازی است. جمشیدی فر در سریال شبکه نمایش خانگی «سیاه چاله» با نمازی همکاری داشت. حالا در «شه سوار» جلوی دوربین نمازی رفته است. «باغ کیانوش» از دیگر فیلم های جشنواره است که جمشیدی فر در آن بازی می کند. فیلمی به کارگردانی رضا حدادکشاورز که در این فیلم جمشیدی فر با شهرام حقیقت دوست همبازی است. این فیلم یکی از تولیدات حوزه کودک و نوجوان است که در جشنواره فجر رونمایی می‌شود.

روح الله زمانی با فیلم سینمایی «خورشید» مجید مجیدی شناخته شد؛ او بعدها در ۲ فیلم «موقعیت مهدی» هادی حجازی فر و «در آغوش درخت» بابک خواجه پاشا بازی کرد. امسال جز بازیگران پر کار جشنواره است. زمانی ۱۸ ساله امسال دو فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران دارد؛ فیلم سینمایی «ظاهر» در بخش نگاه نو بازی می کند.

«آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه پاشاست که دومین همکاری زمانی با وی به حساب می آید و «آسمان غرب» به کارگرانی محمد عسگری است که سال گذشته «اتاقک گلی» را به جشنواره آورد. زمانی در «ظاهر» حسین عامری هم حضور دارد. فیلم «ظاهر» یکی از آثار حاضر در جشنواره فیلم فجر است که محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به حساب می‌آید.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار