گوناگون

حمایت همسر سابق «الهام چرخنده» از استوری جنجالی پسرش+ عکس

حمایت همسر سابق «الهام چرخنده» از استوری جنجالی پسرش+ عکس

همسر سابق «الهام چرخنده» از استوری جنجالی پسرش حمایت کرد.

به گزارش پارسینه و به نقل از آخرین خبر؛ روز گذشته ارسطو نوابی فرزند مشترک الهام چرخنده و فرشید نوابی با انتشار یک استوری جنجالی اعلام کرد که مادری به اسم الهام چرخنده ندارد.

حالا ببینید استوری فرشید نوابی، همسر سابق الهام چرخنده:

حمایت همسر سابق «الهام چرخنده» از استوری جنجالی پسرش+ عکس

 

 

ارسال نظر

  • خلیج فارس

    یک طرف قضیه که امروز این پسر نوجوان در زندگی سردرگم و معلق هست ، شما هستید جناب پدر !! نوزادی متولد می شود که فصل کودکیش در درگیری و کشمکش بین والدین می گذرد و بعد مجبور می شود که یکی را داشته باشد و فصل نوجوانی و جوانی اش در گرداب کمبود محبت و عشق والدین و عقده و خشم و نفرت و کینه توزی .......... می گذراند . متاسفانه مسئولان ما مثل اوضاع وخیم اقتصادی و سیاسی ، به مسائل اجتماعی توجهی ندارند. چند وقت اخیر در فضای مجازی صحبتی از ازدواج دوم شهردار تهران بود که البته ایشان تکذیب کرد ولی در کل هر انسانی یک سری علایق و سلایق و خواسته و آرزو دارد که متاسفانه در ازدواج نادیده می گیرند. زاکانی یا هر شخص دیگری بنا به عرف و سنت و جبر اجتماع ازدواج کرده که مطمئناً ازدواج سنتی و با انتخاب خانواده بوده ، چیزی که در جامعه ما مرسوم هست و بعد ، زندگی را با شخصی که هیچ وجه اشتراکی ندارد شروع می کند ، خواسته ها و علایقی که در اول کار ندیده گرفته می شود و بعدها خواسته ها و آرزوها می تواند شروع کننده مشکل باشد و ممکن هست فرد این علایق و آرزوها در یک نفر دیگر پیدا کند ، فرقی نمی کند هم مرد و هم زن ، در بعضی ها زندگیها یکی گذشت می کند چون اولویتش فرزندان هست و بعضی زندگی ها به متارکه می کشد که هم والدین و هم فرزندان ضرر می کنند . مردانی که به دنبال ازدواج دوم ، به دنبال خواسته هایی هستند که در ازدواج اول ، به آن توجهی نکردندو یا به تعبیر علیرضا خمسه ، اون ازدواج ، ازدواج اشتباهی بود . و شاید خیلی ها با همان ازدواج اشتباهی به خاطر فرزندان و جبر اجتماع ادامه دهند و یا مثل نوابی و چرخنده به متارکه برسد که باز این فرزندان هستند که قربانی می شوند. بدترین نوع ازدواج سنتی و بدون شناخت هست ، در حالی که دو نفر قصد ازدواج دارند باید حداقل دو سال ارتباط داشته باشند تا به شناخت برسند و اگر به تفاهم رسیدند بعد از چند سال ، تصمیم به بچه دار شدن بگیرند .

  • شیرین صفوی

    خفه شو بابا

  • ...

    تصمیم درستی گرفتی پسر جان افرین خانم چرخنده پشت به مردم کرد و خودش را بی اعتبار و تو امروز یاوری کن به مادرت که ما و شما میان مردم هستیم پس با مردم باشیم

  • محمد مهدی اسلامی

    __ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر این پدر عزیز که خدای تعالی ایشان و فرزند دلبندشان هر دو را حفظشان کند با عرض پوزش بعنوان یک هموطن کوچک و دوستدارشان عرض می کنم که مواظب باشیم فرزندان خود را آموزش دهیم در همه حال حرمت پدران و مادرانشان را نگهدارند تا ان شاءاللّه مورد عنایت خدای متعال قرار گرفته و خدای نا خواسته کینه توز و عصبانی ببار نیایند زیرا که خوشبختی انسان در هر دوعالم وابسته بداشتن اخلاق نیکو و قلب رئوفی است که در این عالم داشته اند . مبادا راضی شویم به این که فرزندمان به مادر یا پدر خود بد بین شود . از خدای تعالی سعادتمندی و سربلندی این دو عزیز پدر و فرزند را خواستارم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار