گوناگون

این جنگنده پیشرفته، غارتگری منحصر به فرد در آسمان است+ فیلم

این جنگنده پیشرفته، غارتگری منحصر به فرد  در آسمان است+ فیلم

جنگنده F-15 EX Eagle II با طراحی منحصر به فرد خود طیف وسیعی از اهداف و تهدیدات را با سرعت و دقت رهگیری می کند.

به گزارش پارسینه،جدیدترین جنگنده بوئینگ‌ F15EX Eagle II هواپیمایی بسیار پیشرفته است. پرواز این جنگنده در آسمان نقطه عطف قابل توجهی در تاریخ هوانوردی نظامی به شمار می آید. این جنگنده پیشرفته دارای مجموعه قدرتمندی از تسلیحات است؛ از موشک های هوا به هوای میان برد AIM-120 تا سلاح های هدایت شونده دقیق هوا به زمین مانند مهمات حمله مستقیم مشترک.

این جنگنده می تواند مجموعه های متنوعی از مهمات را برای مقابله با انواع تهدیدات در میدان نبرد حمل کند. 

این جنگنده پیشرفته علاوه بر تسلیحات متعارف خود، توانایی حمل سیستم های جنگ الکترونیکی پیشرفته و اقدامات متقابل را نیز دارا است که سبب افزایش بیشتر بقای آن در حریم هوایی می شود. این مهمات به گونه ای طراحی شده اند که به هواپیما این قابلیت را می دهند که به طیف وسیعی از اهداف با حداکثر سرعت و دقت برخورد کنند.

این جنگنده برای تطبیق سریع با سلاح ها و فناوری های نوظهور بسیار کارآمد است. نکته جالب توجه این که محموله تسلیحاتی F-15EX بیش از سه برابر F35 است؛ قابلیتی که اهمیت آن را در میدان جنگ مدرن افزایش می دهد. سیستم های اویونیک پیشرفته، سیستم های راداری و قابلیت های ارتباطی، این جنگنده را قادر می سازد تا در موقعیت‌های رزمی هوا به هوا و هوا به زمین به طور موثر عمل نماید. با افزایش ظرفیت محموله، در سناریوهای جنگی، قدرتمندتر عمل می کند. 

سرعت و قدرت مانور فوق العاده این جنگنده سبب می شود که به نیرویی مسلط در آسمان بدل شود. قابلیت های دوربرد به این جنگنده پیشرفته این امکان را می بخشند که در صحنه های مختلف عملیات مستقر شود. 

این جنگنده رادارگریز با برد گسترده خود، می تواند مأموریت هایی را انجام دهد که نیاز به پرسه زدن طولانی مدت یا رهگیری تهدیدات احتمالی دارند و می تواند به پشتیبانی از نیروهای زمینی در صحنه های مختلف عملیات بپردازد.

این جنگنده گواهی بر نوآوری های مداوم بوئینگ برای برآوردن نیازهای در حال تحول عرصه هوانوردی نظامی است.

حجم ویدیو: 311.47K | مدت زمان ویدیو: 00:00:13 دانلود ویدیو

ارسال نظر

  • امیر

    میگن تا حالا سابقه شکست و سقوط نداشته ؛؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار