گوناگون

لحظه حمله تمساح و بلعیدن دست کارگر زن باغ وحش+ فیلم

مطمئنا کارگر باغ وحش در ویدیوی زیر قطعاً در این روز شادی را تجربه نکرده است.

پارسینه: بسیاری از افرادی که با حیوانات کار می کنند اغلب جملاتی از این قبیل می گویند: "اگر کاری را که انجام می دهید دوست داشته باشید، هرگز یک روز در زندگی خود کار نخواهید کرد." ارتباط و لذتی که ما از مراقبت از حیوانات به دست می آوریم بسیار فراتر از هر شغل اداری یا خرده فروشی است." خب، مطمئنا کارگر باغ وحش در ویدیوی زیر قطعاً در این روز شادی را تجربه نکرده است.

ویدیوی کوتاهی که دقیقاً در زیر ضبط شده است ما را به نوعی محوطه باغ وحش می برد. یک کانال یوتیوب این ویدیو را با بیش از 48000 دنبال کننده خود به اشتراک گذاشت. این کانال یک پلتفرم اختصاصی برای حیوانات وحشی و اهلی است. جدیدترین ویدیوهای آنها در مورد  پلنگ، شیر، ببر، پرنده و گرگ است.

همانطور که فیلم زیر شروع می شود، گروهی از کودکان را می بینیم که در اطراف یک محفظه شیشه ای جمع شده اند تا غذا دادن به یک تمساح گرسنه را تماشا کنند. در حالی که زن سرایدار به تمساح غذا می دهد ناگهان تمساح دست آن را گاز می گیرد. در ابتدا، زن در حال لبخند زدن دیده می شود که احتمالاً سعی می کند ترس خود را پنهان کند یا تصور می کند تمساح در حال بازیگوشی است.

با این حال، در 12 ثانیه کاملاً مشخص شد که این تمساح حال و هوای بازیگوشی ندارد. تمساح شروع به حرکت می کند تا جایی که سرایدار با آن در آب می افتد. در این لحظه یکی از کارکنان باغ وحش برای کمک به زن سرایدار وارد عمل می شود. تمساح سعی می کند زن را بچرخاند تا نقشه مرگ معروف خود را اجرا کند. اما مردی که برای کمک آمده پاهایش را دور آن حلقه می کند و سپس از بالای کروکدیل می پرد و از وزن بدن و فشاربه  دور گردن تمساح استفاده می کند تا آن را نگه دارد. در ادامه زن سرایدار موفق می شود که دست خود را از میان آرواره های تمساح خارج کند.

منبع: رویداد۲۴

ارسال نظر

  • شیرین صفوی

    که چی بشه این حیوانات وحشی رو تو حصار و دیوار و شیشه قرار میدید و اینقدر باهاش انس میگیرید !!! ایناخلق خوی خویشون رو دارن و تحت هیچ شرایطی کنترل نمیشن !!!دیگه میشه با فیلم‌های سه بعدی و حتی هوش مصنوعی تصاویر درست کرد و رفت تو دنیای اینا خطر هم نداره. والله !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار