گوناگون

نامه جنجالی سازمان لیگ علیه استقلال

نامه جنجالی سازمان لیگ علیه استقلال

سازمان لیگ در نامه غیرمنتظره از کمیته انضباطی خواست تا به مصاحبه اعضای تیم استقلال ورود کند.

به گزارش پارسینه و به نقل از مشرق، پس از تساوی استقلال مقابل نساجی در ورزشگاه وطنی که منجر به از دست رفتن صدر جدول برای این تیم شد، اعضای تیم استقلال به شدت علیه نهادهای برگزارکننده و تصمیم‌گیر مسابقات و به خصوص سازمان لیگ و فدراسیون اظهارنظر کردند.

یک روز پس از این مصاحبه‌های دسته‌جمعی سازمان لیگ در اطلاعیه رسمی از نامه خود به فدراسیون فوتبال خبر داده و اعلام کرده که آنها درخواست رسیدگی به این موضوع را کرده‌اند.

در این اطلاعیه آمده است: در نامه سازمان لیگ به دکتر حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده؛ با توجه به اظهارات و مطالب سراسر کذب عنوان شده از سوی جواد نکونام سرمربی استقلال تهران و همچنین برخی از مربیان و بازیکنان این تیم پس از تساوی با نساجی مازندران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر آن هم در حالی که هیچگونه مشکلی در برگزاری مسابقه از هر حیث نداشته، نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی محسوب می‌گردد.

در پایان این اطلاعیه سازمان لیگ نوشت: بنابراین متن کامل مصاحبه به پیوست جهت رسیدگی به تخلفات جواد نکونام، مهدی هاشمی‌نسب، محمد نوازی، آرش رضاوند، روزبه چشمی و سید حسین حسینی به حضور ارسال می‌گردد.

باید دید این واکنش که شاید برای اولین بار بعد از اظهارات طوفانی و بسیار تند بازیکنان استقلال بوده، چه واکنشی از سوی باشگاه آبی‌پوش و همچنین کمیته انضباطی و اخلاق متوجه خود می‌بیند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار