گوناگون

استوری تند شجاع خلیل زاده در پی جراحت تراکتوری‌ها

استوری تند شجاع خلیل زاده در پی جراحت تراکتوری‌ها

شجاع خلیل‌زاده با انتشار یک استوری خواستار برخورد مسئولان با عوامل جراحت بازیکنان تیم امید تراکتور شد.

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل‌زاده که به عنوان کاپیتان تیم تراکتور و رهبر این تیم خود را مطرح کرده، بعد از درگیری شدید که منجر به جراحت چند بازیکن تیم امید تراکتور در حاشیه بازی با بعثت کرمانشاه شد، یک استوری را منتشر کرد.

کاپیتان تراکتور در استوری نوشت: تیم ما فقط برای بازی فوتبال به شهر شما اومده بود اما… کمیته انضباطی و اخلاق باید هرچه سریعتر به این مسئله ورود کنند. موضوع جون آدمهاست، شوخی نگیرید!!!

این در حالی است که به نظر این اتفاق ساعاتی پیش از بازی بین امید تراکتور و بعثت کرمانشاه رخ داد و بر اساس ادعای باشگاه تراکتور، چند فرد با سلاح سرد به بازیکنان تراکتور حمله کرده و به آنها ضربه زدند.

البته این ادعا از سوی باشگاه بعثت کرمانشاه رد می‌شود و آنها مدعی هستند که مسئولان باشگاه تراکتور برای فرار از حضور در زمین، این موضوع را طرح کرده‌اند.

در نهایت این بازی برگزار نشد و باید دید که فدراسیون فوتبال چه تصمیمی در این باره خواهد داشت.

 

ارسال نظر

  • وحید قنبری

    درود بر مردمان با اصالت و شریف تبریز و خطه ی آذربایجان.. ،من بعنوان یک نفر شهروند کرمانشاهی از حادثه پیش آمده متاثر و متأسفم و آرزوی سلامتی برای مصدومان دارم...امیدوارم اینگونه اعمال نابخردانه و کور که صرفاً منشاء شخصی داشته و برخاسته از فکر خام آنان است،سبب ایجاد خصومت و کینه توزی نگردد.مردمان غرب کشور از کورد و ترک و لر پیوند دیرینه با یکدیگر داشته و همواره پرچم‌دار سربلندی ملت ایران بوده اند..ارادتمند همه مرد تبریز..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار