گوناگون

بهروان: بهترین برنامه را برای لیگ در نظر گرفتیم/ تفاوت زمانی انتخابات فدراسیون یک ماه و نیم است

بهروان: بهترین برنامه را برای لیگ در نظر گرفتیم/ تفاوت زمانی انتخابات فدراسیون یک ماه و نیم است

پارسینه: مشاور سازمان لیگ گفت: بهترین برنامه‌ای که ممکن بود را برای پنج هفته ابتدایی دور برگشت لیگ برتر در نظر گرفتیم.

غلامرضا بهروان در مورد اعلام پنج هفته از مسابقات دور برگشت لیگ برتر و اعتراض سعید آذری مدیرعامل فولاد به این برنامه اظهار داشت: با توجه به فشردگی برنامه و تقویم مسابقات واقعاً نمی‌توانستیم نوع دیگری برنامه‌ریزی کنیم برای همین پنج هفته نیز ساعت‌ها وقت گذاشته شد و کار فشرده‌ای را انجام دادیم تا به این جدول مسابقاتی رسیدیم. همه جوانب را در نظر گرفتیم تا بهترین برنامه را برای مسابقات لیگ برتر در نظر بگیریم و اعلامکنیم.

مشاور سازمان لیگ افزود:‌سعید آذری مدیرعامل کاربلدی است، اما ما هم مردان کم تجربه‌ای نیستیم نمی‌توانستیم بهتر از این برنامه داشته باشیم. با توجه به شرایطی که وجود دارد نمی‌توانستیم تغییر دیگری در برنامه ایجاد کنیم. اگر خدای ناکرده مسابقات اعلام شده بنابه دلیل آلودگی یا شرایط نامناسب هوا لغو شود واقعاً نمی‌دانیم چه زمانی باید آن را برگزار کنیم همانطور که اکنون یک مسابقه از بازی‌های یک چهارم نهایی جام حذفی بین استقلال و سپاهان باقی مانده است و مشخص نیست چه زمانی می‌توانیم این بازی را هم برگزار کنیم.

رئیس اسبق کمیته مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: شرایط برای فوتبال ملی و باشگاهی ما بسیار حساس است از یک سو تیم امید در مقدماتی المپیک بازی دارد، تیم ملی بازی‌های حساسی را در مقدماتی جام جهانی خواهد داشت و نمایندگان ما هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند. استقلال و شهرخودرو در پلی‌آف هستند. به همین دلیل می‌گویم بهترین برنامه‌ای که می‌شد را انجام دادیم. همه جوانب، اشکالات و مزایای آن را دیدیم و این برنامه را اعلام کردیم.

رئیس هیأت فوتبال استان مازندران در مورد وضعیتی که بعد از استعفای مهدی تاج در فدراسیون فوتبال پیش آمد، اظهار داشت: باید از تمام کسانی که در فوتبال زحمت کشیدند و می‌کشند تشکر کرد. سلامتی تاج هم بسیار مهم‌تر از فوتبال بود. بهتر است در این شرایط حساس هر کسی وظایفش را با قدرت انجام بدهد.

وی افزود: فوتبال به قدری گسترده است که همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها باید به فدراسیون و سازمان لیگ کمک کنند تا شرایطش بهتر و بهتر شود. اکنون اگر صداوسیما حق پخش تلویزیونی را پرداخت می‌کرد باشگاه‌ها این همه دردسر و مشکل مالی نداشتند.

مشاور سازمان لیگ در مورد اینکه در حال حاضر نظرات مختلفی برای برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال مطرح می‌شود و اینکه در اساسنامه کدام مورد صحیح است اینکه انتخابات زودهنگام برگزار شود یا انتخابات در اردیبهشت سال آینده برگزار کنیم، اظهار داشت: تقریباً می‌توان گفت: هر دو مورد در اساسنامه آمده است تفاوت زیادی هم از نظر زمانی بین برگزاری انتخابات در اسفند ۹۸ یا اردیبهشت ۹۹ نیست حداکثر یک ماه و نیم فاصله وجود دارد بنابراین هر نظری که هیأت رئیسه فوتبال بگیرد اهمیت دارد قطعاً در این نظر نفع فوتبال در نظر گرفته می‌شود. اگر منافع فوتبال در این است که انتخابات ریاست فدراسیون زودتر انجام شود این کار را انجام خواهند داد و اگر منافع فوتبال در این است که انتخابات همان اردیبهشت‌ماه انجام شود همین کار خواهد شد و قطعاً منافع فوتبال بر منافع شخص ارجح است.
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار