گوناگون

اظهارات مربی تراکتور در خصوص استعفایش

اظهارات مربی تراکتور در خصوص استعفایش

پارسینه: مربی مستعفی تراکتور گفت: همیشه فکر می‌کردم پرسپولیس و استقلال پرطرفدارند، اما تراکتور به یک فرهنگ تبدیل شده است.

در خصوص استعفایش از مربیگری در تراکتور اظهار داشت: من قبل از هر چیز باید از آقای زنوزی و صادقیان تشکر کنم. درست است که از امروز دیگر در تراکتور نیستم، اما با عنوان یک هوادار همیشه در کنار این تیم خواهم بود.

وی افزود: برای حضور در تراکتور خود آقای زنوزی با من تماس گرفت و واقعاً این تیم را دوست داشتم و در این چند روز هم صادقانه به این مجموعه کمک کردم. در این مدت متوجه شدم که آقای زنوزی خالصانه در حال تلاش برای این باشگاه است و برای موفقیت هواداران باید پایه باشند و کنار این بزرگ‌مرد قرار گیرند.

الهامی ادامه داد: من همیشه فکر می‌کردم فقط استقلال و پرسپولیس تیم‌های پرطرفداری هستند، اما در این چند روزی که در تبریز بودم متوجه شدم که تراکتور برای ما ترک‌زبان‌ها یک فرهنگ شده و نمی‌توان به راحتی از کنار این تیم گذشت.

وی در مورد دلایل استعفایش گفت: من به دلیل یکسری از مشکلات تصمیم گرفتم که از این تیم جدا شوم برای من بهتر بود با توجه به شرایط خانوادگی‌ام در تهران باشم. اما مطمئن باشید که تراکتور با حمایت‌های آقای زنوزی و تلاش‌های صادقیان عزیز موفق می‌شود. من باید یک تشکر ویژه هم از صادقیان مدیرعامل این باشگاه داشته باشم که در این مدت حامی من بود.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار