گوناگون

سپاهان همسایه پدیده در صدر جدول شد

سپاهان همسایه پدیده در صدر جدول شد

پارسینه: تیم فوتبال سپاهان اصفهان عصر امروز موفق شد حساس ترین دیدار هفته سیزدهم را با حساب یک بر صفر از پدیده ببرد تا با 29 امتیاز در کنار نماینده مشهد، صدر جدول را تصاحب کند.

به گزارش پارسینه ؛ تیم فوتبال سپاهان اصفهان عصر امروز موفق شد حساس ترین دیدار هفته سیزدهم را با حساب یک بر صفر از پدیده ببرد تا با 29 امتیاز در کنار نماینده مشهد، صدر جدول را تصاحب کند.

نیمه اول دیدار با برتری سپاهان آغاز شد و آنها که حضور پرشمار هواداران طلایی پوش را در کنار خود می بینند، بر توپ و میدان تسلط بیشتری داشتند و موقعیت های بیشتری هم نسبت به حریف خود ایجاد کردند. یکی از این موقعیت ها روی چند رفت و برگشت ایجاد شد که در نهایت مهرداد محمدی توپ را از پشت محوطه جریمه شوت زد تا گل اول بازی ثبت شود. پس از گل شاهد بازی سریعتر و زیباتری از سوی هر دو تیم بود. سجاد شهباززاده می توانست روی سهل انگاری مدافع پدیده گل دوم بازی را ثبت کند و در سوی دیگر اگر پیام نیازمند نبود، گل تساوی ثبت می شد.

قلعه نویی در پایان نیمه اول به شدت به تصمیم داوری مبنی بر ادامه بازی روی صحنه ای که شهباززاده نقش بر زمین شد، معترض بود.

سایپا هم با علی دایی در حالی که از استقلال خوزستان پیش بود در نهایت کار را با نتیجه تساوی عوض کرد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    با انکه فکر میکنم بار علمی مربیگری امیر فلعه نوعی چندان تاپ و شاخص نیاشد ولی در مدیربت و هدایت تیم های مختلفی که تا کنون سرمربی ان بوده از خود معجراتی نشان داده که بر دوست و دشمنش ثابت شده که امبر خان قلعه نوعی در عرصه مربیگری در ایران همتا ندارد و قدم به هر باشگاهی گذاشته انجا را متحول کرده و فارغ از رنگ ها باید قدر چنین مربیانی را در فوتبال کشورمان بدانیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار