گوناگون

آتش‌بازی در نوکمپ!

آتش‌بازی در نوکمپ!

پارسینه: بارسلونا با ارائه نمایش درخشان موفق شد با نتیجه 5-1 رئال مادرید را شکست بدهد.

آتش‌بازی در نوکمپ!

به گزارش پارسینه؛ بارسلونا در شبی که لیونل مسی را در اختیار نداشت، با درخشش لوئیس سوارز و هت تریک او، موفق شد با نتیجه خیره کننده ۵-۱، رئال مادرید را درهم بکوید. اولین فرصت بازی برای رئال مادرید ایجاد شد اما ضربه والی کریم بنزما روی ارسال گرت بیل راهی به دروازه بارسا پیدا نکرد.

بارسا کم کم بر جریان بازی مسلط شد و در دقیقه ۱۰ به گل اول رسید. نفوذ آلبا با پاس به بیرون او همراه بود تا فیلیپ کوتینیو با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه بارسلونا را پیش اندازد. دقایقی بعد آرتور ملو با یک ضربه دیدنی دروازه رئال مادرید را تهدید کرد اما تیبو کورتوا با یک عکس العمل تماشایی دروازه را نجات داد.

حملات میزبان ادامه یافت و در دقیقه ۳۰ و با استفاده از VAR، برخورد واران و سوارز در محوطه پنالتی تشخیص داده شد تا مهاجم اروگوئه ای با یک ضربه دقیق زننده گل دوم بارسا لقب گیرد. در اواخر نیمه اول بارسلونا فرصت خوبی برای زدن گل سوم هم داشت اما ابتدا ضربه سر پیکه دفع شد و در ادامه ضربه رافینیا به بیرون رفت تا ۴۵ دقیقه نخست با برتری ۰-۲ بلوگرانا به اتمام برسد.

نیمه دوم با فشار رئالی ها روی دروازه بارسا آغاز شد تا این تیم در دقیقه ۴۹ روی هنرنمایی مارسلو به گل برسد. پس ازاین گل شاگردان لوپتگی با انگیزه بیشتری کار را پیش بردند تا به تساوی برسند اما این بارسایی ها بودند که توانستند با حملات ویران کننده خود به گل های بعدی برسند. این تیم در نیوکمپ و با هنرنمایی مهاجم اروگوئه ای خود توانست پنج گل بزند. سوارز به تنهایی سه گل برای بارسا زد تا لوپتگی سرمربی رئال در آستانه اخراج از این باشگاه قرار بگیرد. برد بارسلونا در این بازی در حالی کسب شد که لئو مسی همراه با خانواده خود در ورزشگاه حضور داشت و باری هم تیمی هایش را نظاره می کرد.

بردی که بارسایی ها را بار دیگر به عنوان مدعی قهرمانی در فصل جاری لالیگا معرفی کرد.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار