گوناگون

ستاره‌های جام جهانی قطر را بشناسید

ستاره‌های جام جهانی قطر را بشناسید

پارسینه: در این گزارش به معرفی تعدادی از بازیکنانی می‌پردازیم که بر اساس نظر برخی منتقدان، ستاره‌های جام جهانی ۲۰۲۲ خواهند بود.

تحریریه پارسینه - سهند خرمی | با وجود اینکه تعدادی از تیم‌های سرشناس دنیا به جام جهانی ۲۰۱۸ راه پیدا نکردند و حتی در مرحله مقدماتی حذف شدند، اما این دوره از مسابقات باعث درخشش بازیکنان جوانی مثل کیلین امباپه و لوکا مودریچ شدند. بسیاری از تیم‌هایی که در رقابت سال جاری شرکت کردند دارای استعدادهایی هستند که چهار سال آینده در جام جهانی قطر، دنیا را شگفت ‌زده خواهند کرد. به همین منظور در این گزارش به معرفی تعدادی از بازیکنانی می‌پردازیم که بر اساس نظر برخی منتقدان، ستاره‌های جام جهانی ۲۰۲۲ خواهند بود.

ستاره‌های جام جهانی قطر را بشناسید

یاسین عدلی (فرانسه)
اگر شما هم جزء آن دسته‌ از افرادی هستید که فکر می‌کنید فرانسه شانسی برای جام جهانی بعدی ندارد، کاملا در اشتباه هستید! خبر بد برای طرفداران تیم‌های دیگر این است که همچنان برای فرانسه بازیکنانی با کیفیت بالا برای چهار سال آینده وجود دارد.
یاسین عدلی، هافبک ۱۷ ساله فرانسوی یکی از همان ستاره‌هاست که بزودی به فوتبال جهان معرفی خواهد شد. او اولین بازی لیگ ۱ خود را در بازی نهایی فصل ۲۰۱۷/۱۸ پاریسن‌ژرمن انجام داده است.
اونای امری، سرمربی جدید آرسنال امیدوار بود که عدلی را به لندن بیاورد، اما بازیکن جوان فرانسوی اعتقاد به پیشرفت و شکوفایی در تیم خودش را داشت و قرارداد خود را با پاریس تمدید کرد.

ستاره‌های جام جهانی قطر را بشناسید

هوسم اوئار (فرانسه)

ستاره ۱۹ ساله باشگاه لیون فرانسه بازیکنی است که در حال حاضر بارسلونا و لیورپول به دنبال جذب او هستند و می‌توان گفت که هوسم نام خود را در سراسر اروپا به خوبی شناسانده است. شروع منظم و استراتژیک او برای فصل گذشته لیون در حالیکه فقط ۱۹ سال دارد، این هافبک جوان را به عنوان یکی از اعضای کلیدی تیم ملی فرانسه برای جام جهانی قطر تبدیل کرده است.

ستاره‌های جام جهانی قطر را بشناسید

سانتیاگو اسکاسیبار (آرژانتین)


بازیکن ۲۱ ساله آرژانتینی که پیش‌بینی می‌شود در جام جهانی آینده با توجه به خداحافظی خاویر ماسچرانو از بازی‌های ملی، جایگزین او باشد. همچنین مربی جدید بارسلونا به دنبال راهی برای بستن قرارداد با این مدافع اشتوتگارتی است تا سانتیاگو را در کنار خود داشته باشد.
بازی سانتیاگو از کیفیت و نظم خاصی برخوردار است که به آرژانتین این امکان را می‌دهد تا نقاط عف خود را در میانه زمین برطرف کند.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار