گوناگون

نغییر نگرش ونگر، تنها راه نجات آرسنال

نغییر نگرش ونگر، تنها راه نجات آرسنال

پارسینه: آرسنال که در بازی قبلی مقابل چلسی و در ورزشگاه خانگی‌اش شکست خورده بود خوش شانس بود که در این بازی الکسیس سانچس توانست آن‌ها را به برد ۲ بر صفر برساند.

نغییر نگرش ونگر، تنها راه نجات آرسنال

گزارش - تحریریه پارسینه | آرسن ونگر مدعی شده بود این هفته کار سختی دارد و دلیلش شکست‌های پشت سر هم توپچی‌ها بوده است. این تیم که در بازی قبلی مقابل چلسی و در ورزشگاه خانگی‌اش شکست خورده بود خوش شانس بود که در این بازی الکسیس سانچس توانست آن‌ها را به برد ۲ بر صفر برساند.

در صحنه گل اول به نظر می‌رسید الکسیس سانچس توپ را با دست وارد دروازه کرد. دروازه در دقیقه ۳۴ باز شد تا در ادامه دفاع هال سیتی باز شود و او به کمک اوزیل و گیبس حملات بیشتری را ترتیب دهد. البته که بارها هم لازار مارکوویچ، بهترین بازیکن هال در این دیدار نقشه‌های این تیم را برباد داد. انتظار می‌رفت برای این بازی ناچو مونرئال هم به پستش بازگردد، اما این طور نشد و احتمالا در بازی مقابل بایرن مونیخ روز چهارشنبه بازی خواهد کرد.

اما در این بازی جو طوری بود که ممکن است در شبکه‌های اجتماعی حتی هواداران آرسنال هم از عملکرد تیمشان ناراضی باشند. مخصوصا که این تیم درگیری مسائلی مانند آینده مبهم سرمربی و بازیکنانش هم هست. ونگر که تحت فشار است در این بازی آخرین بازی از ۴ بازی محرومیتش را پشت سر گذاشت و بازی را از روی سکوها تماشا کرد، جایگاهی که اگر تصمیم بگیرد قراردادش را با آرسنال تمدید نکند، از فصل آینده بیشتر باید از آن استفاده کند.

در بازی مقابل تیم مارکو سیلوا اما کلید برتری توپچی‌ها صبوری‌شان بود. سرمربی پرتغالی المپیاکوس را فصل گذشته در امارات به برد ۳ بر ۲ رسانده بود، آن هم با استفاده از سیستم ضدحمله؛ در این بازی هم او برای استفاده از همان روش پافشاری می‌کرد که البته نتیجه نگرفت. دلیلش این بود که آرسنال آن آرسنال دو بازی قبل نبود.

به هر شکل آرسنال با گل هندی الکسیس سانچس و پنالتی‌ای که در دقایق پایانی به دست آورد توانست تیم سخت‌کوش سیلوا را شکست دهد و با پیروزی بعد از باخت‌های پشت سر هم کمی به آرامش رسید. این تیم اما باید به زودی به مصاف بایرن مونیخ برود. بازی‌ای که محکی جدی برای ونگر و تیمش است. توپچی‌ها امیدوارند با شکست در آلیانتس آرنا تیمشان را بیش از قبل بحرانی نکنند، شکی هم نیست که برای رسیدن به این هدف باید عملکردشان نسبت به این بازی و بازی‌های گذشته بسیار بهتر باشد.

این تیم برای موفقیت در بازی لیگ قهرمانان نیاز به یک اوزیل پیشرفت کرده دارد تا در نقش شماره ۱۰ تیم بدرخشد و نیاز به الکسیس سانچسی دارد که در فرم اروپایی‌اش باشد، اما هرچیزی ممکن است، چون آرسنال در رقابت‌های این فصل لیگ برتر ثابت کرده که تداوم ندارد و در بعضی از بازی‌ها فراتر از انتظار ظاهر می‌شود و در بعضی بازی‌ها هم همه را ناامید می‌کند.

ارسال نظر

  • ناشناس

    فرمانده یک توپچی کهنه کاره خودش میدونه چطوری نسخه بایرن رو بپیچونه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار