گوناگون

درگیری در سپاهان بر سر بازگشت خلعتبری

پارسینه: گویا محمدرضا خلعتبری برای ماندن در جمع سپاهانی ها درخواست رقمی حدود دو میلیارد تومان را کرده که با ارقام سایر بازیکنان همخوانی ندارد و بر همین اساس مخالفت نویدکیا را در پی داشته است.

افکار: با آسیب دیدگی شدید جواهیر سوکای مهاجم مونته نگرویی سپاهان و دوری شش ماهه او از میادین، زردها به شدت به دنبال خرید یک مهاجم جدید هستند تا او را جانشین سوکای کنند.

اولویت نخست زردها البته بازگشت محمدرضا خلعتبری مهاجم ملی پوش فصل گذشته خودشان است که چندی پیش با باشگاه عجمان قرارداد بسته. این در حالیست که با توجه به مشکلات سیاسی موجود در لیگ امارات و استفاده از نام مجعول «لیگ ع ر ب ی» خود خلعتبری نیز به بازگشت بی میل نیست اما مشکل اینجاست که قرارداد خود را با عجمان پیش از پایان فصل منعقد نموده و برای بازگشت مسئولان باشگاه باید رضایت عجمانی‌ها را جلب کنند.

در شرایطی که باشگاه سپاهان تمامی تلاش خود را به کار بسته تا محمدرضا خلعتبری مهاجم ملی پوش خود را بازگرداند، شنیده‌ها حاکی از آن است که محرم نویدکیا کاپیتان کهنه کار اصفهانی‌ها اولین مخالف بازگشت محمدرضا خلعتبری به سپاهان است.

کاپیتان باتجربه سپاهان که در فصل نقل و انتقالات مسوول مستقیم مذاکره با بازیکنان جدید و جذب آنها بوده، وقتی از رقم درخواستی خلعتبری برای توپ زدن در جمع زردپوشان اصفهانی باخبر می شود، بلافاصله مراتب مخالفت خود با این اتفاق را با مدیرعامل سپاهان در میان می گذارد.

گویا محمدرضا خلعتبری برای ماندن در جمع سپاهانی ها درخواست رقمی حدود دو میلیارد تومان را کرده که با ارقام سایر بازیکنان همخوانی ندارد و بر همین اساس مخالفت نویدکیا را در پی داشته است. اما با وجود مخالفت نویدکیا، از باشگاه سپاهان خبر می رسد ظاهرا اعضای هیات مدیره این باشگاه با رقم درخواستی محمدرضا خلعتبری موافقت کرده و به محمدرضا رحیمی ماموریت داده اند تا برای حضور پرقدرت سپاهان در لیگ سیزدهم در جذب و حفظ این بازیکن درنگ نکند!

ارسال نظر

  • ناشناس

    مثل اینکه حالتون خوب نیستا جواهیر سوکای اهل آلبانی مهاجم مونتنگرویی جالوویج هست که فصل پیش تو سپاهان بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار