گوناگون

ویژگی های پهپاد پنهانکار آرکیو-۲۱؛ طراحی جذاب بوئینگ برای این پهپاد آمریکایی+ فیلم

ویژگی های پهپاد پنهانکار آرکیو-۲۱؛ طراحی جذاب بوئینگ برای این پهپاد آمریکایی+ فیلم

آر کیو-۲۱ بلک جک”RQ-21 Blackjack”جزو پهپاد های گران قیمت و پنهانکار طبقه بندی می شود.

به گزارش پارسینه و به نقل از سون ایر؛ آرکیو-۲۱ که قبلاً اینتگریتور نامیده می شد، پهپاد آمریکایی است که توسط بوئینگ اینسیتو طراحی و ساخته شده است تا بتواند نیاز سپاه تفنگداران دریایی آمریکا و نیروی دریایی ایالات متحده را برای یک سیستم هوایی بدون سرنشین کوچک تاکتیکی (STUAS) تامین نماید. این هواگرد، تک موتور بوده و به عنوان مکمل بوئینگ اسکن ایگل طراحی شده است. آر کیو-۲۱ ۶۱ کیلوگرم (۱۳۴پوند) وزن دارد و از همان سیستم پرتاب و بازیابی با اسکن ایگل استفاده می کند

قیمت هر فروند ۵.۴ میلیون دلار

این پهپاد طراحی شده برای آماده به کاری سریع و عملیات در زمین و دریا و در کمترین زمان ممکن قابلیت پرتاب از زمین و دریا را خواهد داشت. همچنین این پهپاد برای محیط های مختلف دریایی و زمینی تنظیمات خاص خود را دارد. با تصویرگرها ، سیستم های ارتباطی ، جنگ الکترونیکی ، قابلیت های اطلاعاتی سیگنال و سایر ابزارها سفارشی می شود تا در تمام محیط های عملیاتی جلوی جنگنده های دشمن را بگیرد.

اندازه گیری آن از ۸ پا تا انتها و طول بال های آن ۱۶ پا است. حداکثر وزن برخاستن آن ۱۳۱ پوند است ، در پایان بیش از ۱۶ ساعت پرواز می کند و می تواند تا ۱۰۵ سرعت داشته باشد.

 

حجم ویدیو: 2.55M | مدت زمان ویدیو: 00:00:11 دانلود ویدیو

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار