گوناگون

سلاح جدید هیوندای در برابر تسلا!+ عکس

سلاح جدید هیوندای در برابر تسلا!+ عکس

هیوندای پس از معرفی نسخه N آیانیک ۵ در فستیوال گودوود، قیمت این خودروی ویژه و قدرتمند را اعلام کرد.

پارسینه: هیوندای پس از معرفی نسخه N آیانیک ۵ در فستیوال گودوود، قیمت این خودروی ویژه و قدرتمند را اعلام کرد. این خودرو اولین مدل برقی هیوندای است که دارای نشان N بوده و از مشخصاتی جذاب برخوردار است.

قیمت این مدل دو موتوره چهار چرخ متحرک، ۶۷۴۷۵ دلار (معادل ۴ میلیارد تومان) اعلام شده که تقریباً ۲۵ هزار دلار نسبت به مدل پایه افزایش داشته است.

9J375Vm9t3xB

این افزایش قیمت با ویژگی‌های خوبی همراه است. خریداران این خودرو رینگ‌های فورج کاری شده، استایل تهاجمی‌تر، سیستم تعلیق تقویت شده و دو برابر اسب بخار بیشتر نسبت به تریم بالای آیانیک ۵ دریافت می‌کنند.
 
رقبای این خودرو، یعنی فورد ماستنگ Mach E GT Performance و تسلا مدل Y پرفورمنس، هر دو قیمتی کمتر از نسخه پایه Ioniq ۵ N دارند، البته که هر دو با حدود ۱۰۰ اسب بخار قدرت کمتر عرضه می‌شوند.
 

SnbxM8drRj0D

این کراس اور با دو موتور الکتریکی قادر به تولید حداکثر ۶۴۱ اسب بخار قدرت است. خروجی استاندارد آن ۶۰۱ اسب بخار است، اما عملکرد N Grin Boost خروجی را افزایش می‌دهد. این عملکرد یکی از چندین ترفند نرم افزاری است که هیوندای در Ioniq ۵ N به کار برده است.

هیوندای می‌تواند در ۳.۲۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت با تمام ابزارهای نرم‌افزاری خود برسد. حداکثر سرعت آیانیک ۵N به صورت الکترونیکی به ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. این خودرو نیز مجهز به باتری جدید ۸۴.۰ کیلووات ساعتی است.

TMoCvrQd3daA

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار