گوناگون

از درخواست عجیب صداوسیما درمورد روسیه تا قیمت‌ های نجومی برای فروش جایگاه های سوخت!

از درخواست عجیب صداوسیما درمورد روسیه تا قیمت‌ های نجومی برای فروش جایگاه های سوخت!

پارسینه: مشغله فراوان گاهی باعث می‌شود از بخش مهمی از اخبار ساعات گذشته بی اطلاع بمانید یا درست در لحظاتی که در حال استراحت بودید، خبر‌های مهمی بر روی خروجی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار گرفته که در جریان آن‌ها هم قرار نگرفته اید، ما تلاش می‌کنیم صبح هر روز مهم‌ترین این رویداد‌ها را که گاهی از نظر‌ها دور افتاده و کمتر به آن پرداخته می‌شود به اطلاع مخاطبانمان برسانیم.

تحریریه پارسینه| درست در لحظاتی که در کوران مشغله روزانه گرفتار و یا در حال استراحت بودید، خبر‌های مهمی بر روی خروجی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار گرفته است، پارسینه تلاش می‌کند هر بامداد مهم‌ترین اخبار ایران و جهان در طی ساعات گذشته را به اطلاع مخاطبانش برساند. پارسینه هیچگونه دخل و تصرفی در اخبار بامدادی ندارد و صحت و سقم رویداد‌ها و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست.

فرود اضطراری هواپیمای حامل رئیس قوه قضائیه در اصفهان

هواپیمای ایران ایر که از فرودگاه بوشهر حامل مسافران عادی و رئیس قوه قضائیه بود، در اصفهان فرود اضطراری داشت. مسافران در سلامت به سر می‌برند.

درخواست عجیب صداوسیما درمورد روسیه

شانه‌ساز مدیرعامل نماوا با اشاره به اینکه در صنایع متفاوتی فعال است، گفت: تنها در صنعت نمایش خانگی است که رگولاتور، خودش رقیب ماست! عملکرد ساترا شبیه به بازی فوتبالی شده که از مجموعه نود دقیقه بازی، ٨٠ دقیقه بازی در میانه زمین برگزار می‌شود و ده دقیقه پایانی بازی به این نقطه می‌رسد که حذفش کنید! ساترا هیچ خطوط قرمزی را شفاف اعلام نمی‌کند و گویی دنبال کاهش مخاطب ماست! مثلا در سریال خاتون به ما گفتند چرا گفتید روس‌ها از شمال وارد ایران شدند؟ باید می‌گفتید متفق ها! ما که نمی‌توانیم تاریخ را عوض کنیم؛ تاریخ را که نمی‌شود تحریف کرد. اگر قرار است شرکت‌های خصوصی را تعطیل کنید، بگویید. اینکه ما را ذره ذره آب می‌کنید درست نیست. الان فقط فیلیمو و نماوا در این زمین بازی باقی مانده است. اگر می‌خواهید دو دستی بازار را تقدیم ماهواره کنیم و برویم. اگر به ما می‌گویید محتوایی شبیه صدا و سیما بساز در پاسخ باید بگوییم که خوب صدا و سیما دارد خودش می‌سازد؛ مردم چرا باید پول اینترنت بدهند! اگر آن‌ها موفق بودند که الان باید صدا و سیما کلی کاربر داشت و طی این سال‌ها میلیون‌ها مخاطب را از دست نمی‌داد!

بلژیک ممنوعیت انتقال اسدالله اسدی به ایران را دو ماه دیگر تمدید کرد

دادگاهی در بلژیک، ممنوعیت انتقال اسدالله اسدی، دیپلمات سابق جمهوری اسلامی به ایران یا کشور ثالث را دو ماه دیگر تمدید کرد.

کاخ سفید: مذاکرات احیای برجام از هر نظر تکمیل شده

جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید، روز چهارشنبه گفت، مذاکرات درباره احیای برجام «از هر نظر تکمیل شده... و این توافق اکنون روی میز است و به ایران بستگی دارد» که آن را بپذیرد یا رد کند.

قالیباف: شهید فخری‌زاده از طریق فضای مجازی به شهادت رسید

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی در راستای تسهیل شرایط برای فعالیت در این فضا و برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و دیجیتال قانون تصویب کرده است. البته ضرورت دارد که بدانیم در صورت بی‌قانونی در این فضا منافقین به اقتصاد و زندگی مردم ضربه خواهند زد. شهید فخری‌زاده از طریق همین فضای مجازی و سیستم‌های ارتباطی به شهادت رسید.

اظهارات رئیسی درباره نظر مردم پیرامون مقاومت و تحریم

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور با بیان اینکه دشمن دنبال این است مردم را از هویت انقلاب دور کند، گفت:: دشمن می‌داند مردم خطر می‌کنند و این موضوع موجب یأس دشمن و امیدواری نیرو‌های انقلابی است. وی با بیان اینکه ما باید با شعار "ما می‌توانیم" امور را پیش ببریم، تصریح کرد: این موضوع معنایش شکست دشمنان انقلاب است به طوریکه مردم رسماً اعلام می‌کنند می‌توان با مقاومت تحریم را بی اثر کرد بنابراین وظیفه خود می‌دانیم به خواست مردم ایستادگی مقابل زیاده خواهان و مقابل نظام سلطه را در دستور کار قرار دهیم و از مواضع جمهوری اسلامی عقب نشینی نکنیم.

فرونشست زمین در خیابان سپاه تهران

سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: زمین در مسیر جنوب به شمال خیابان سپاه نشست کرد. وی افزود: در این مسیر به علت ایمن سازی در محل حادثه، محدودیت ایجاد شده است.

سگ هار ۱۶ مشگین‌شهری را راهی بیمارستان کرد

محمد مهرتک رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر در استان اردبیل گفت: در ۲ روز اخیر، یک سگ هار ۱۶ نفر از اهالی مشگین‌شهر را راهی بیمارستان کرد. او گفت: از این تعداد ۳ نفر در بیمارستان بستری شدند که یک نفر در تحت جراحی قرار گرفته، یک نفر در بخش داخلی بستری و نفر سوم با رضایت شخصی مرخص شده است.

پلیس: شبکه ۵ نفره جاسوسی وابسته به اسرائیل دستگیر شدند

سازمان اطلاعات فراجا در اطلاعیه‌ای از دستگیری سرکرده و اعضای یک شبکه جاسوسی وابسته به اسرائیل خبر داد. در اطلاعیه مذکور آمده است: اعضای این شبکه علاوه بر جمع آوری اطلاعات، اقدام به آتش سوزی، شعارنویسی و تبلیغ علیه جمهوری اسلامی ایران نموده و برای عملیات‌های مسلحانه و خرابکاری نیز آموزش‌های لازم را دیده بودند که قبل از هرگونه اقدام، تمامی اعضای (۵ نفر) شبکه دستگیر شدند.

مرگ ۱۳ نفر در پی سیل در کشور

مهدی ولیپور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تشریح آخرین وضیت مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی از مرگ ۱۲ تن تاکنون در کشور خبر داد. او گفت: پنج نفر از این افراد در استان سیستان و بلوچستان و ۷ نفر نیز در استان تهران بوده‌اند. بعد از آمار مذکور، دو نفر دیگر نیز به فوتی‌های سیل امامزاده داوود تهران اضافه شد که جمع کشته‌ها به ۱۴ نفر رسید.

وزیر ارتباطات: برنامه داریم مردم را از فیلترشکن‌ها بی‌نیاز کنیم

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بسیاری از گوشی‌ها به بدافزار آلوده هستند و راه ورود این بدافزار‌ها هم ابزار‌های دور زدن فیلترینگ و وی‌پی‌ان است، بنابراین ما در وزارت ارتباطات برنامه داریم سرویس‌های مورد نیاز مردم راه‌اندازی شود تا استفاده از فیلترشکن به حداقل برسد.

فوت ۶ نفر در سیل فیروزکوه

محمد حیدری منش، فرماندار فیروزکوه شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: سیل امروز در فیروزکوه ۶ کشته و چند مفقود بر جای گذاشت.

وی افزود: هنوز تعداد مفقودین سیل فیروزکوه مشخص نیست.

پناهیان: اختیار‌های ملکه هزاران بار بیش از، ولی فقیه است

علیرضا پناهیان: مدرس حوزه علمیه قم با بیان اینکه غربی‌ها افکار عمومی را بازی می‌دهند گفت: نباید اجازه بدهیم، انتخابات کشور ما مثل انتخابات انگلیس و فرانسه شود، انگلستان قانون اساسی ندارد، اختیار‌های ملکه هزاران بار بیش از، ولی فقیه است، او مالک سرزمین انگلستان است و مردم در ملک او زندگی می‌کنند.

ارتقای درجه فرمانده دستگیر کنندگان تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام بنا به پیشنهاد سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با تأیید امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) فرمانده معظم کل قوا به درجه سرتیپی ارتقا یافت. مراسم اعطای درجه سرتیپی «علی رزمجو» ظهر امروز با حضور سرلشکر محمّد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و جمعی از فرماندهان و مدیران نیرو‌های مسلح در محل ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد. سردار رزمجو به عنوان فرمانده میدانی دستگیری ملوانان و تفنگداران دریایی متجاوز آمریکا در سال ۱۳۹۴ مفتخر به دریافت نشان فتح از سوی مقام معظم رهبری شد

تعطیلی 2 هفته‌ای بوستان‌های تهران تکذیب شد

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران ضمن تکذیب تعطیلی دو هفته‌ای بوستان‌های تهران گفت: تنها بوستان‌های دامنه جنوبی البرز و تفرجگاه‌های درکه و دربند تا فردا تعطیل خواهند بود. پیشتر، باشگاه خبرنگاران وابسته به صداوسیما از قول علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌های شهر تهران نوشته بود: بنابر مصوبه ستاد ملی کرونا تمامی پارک‌های شهری، کوهستانی و جنگلی پایتخت به مدت ۲ هفته تعطیل شد.

سیل در اطراف رودهن / یک نفر فوت شد

بارش شدید باران شب گذشته در شهرستان دماوند، موجب وقوع سیل در بخش رودهن شد و به روستا‌های اطراف خسارت وارد کرد. سیل، چندین خودرو را با خود برد و موجب مسدود شدن کامل راه‌های روستایی شد. رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند گفته شاهد وقوع سیل در سه روستای آردینه، جورد و وسکاره بودیم. او گفته: یک فرد میانسال نیز مفقود شده بود که توسط تیم عملیاتی ستاد بحران شهرستان، جسد وی کشف شد؛ این فرد میانسال از اهالی روستای وسکاره بوده است.

هلال احمر: احتمال وقوع سیل در ۲۱ استان تا دوشنبه هفته آینده وجود دارد

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر می‌گوید: برابر پیش‌بینی هواشناسی تا روز دوشنبه هفته آینده وقوع بارش‌های شدید و رگبار باران در استان‌های سیستان و بلوچستان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، کرمان، یزد، فارس، بوشهر، سمنان، البرز، قزوین، قم، تهران، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان، هرمزگان، خوزستان، مرکزی و خراسان شمالی پیش‌بینی شده که در پی آن نیز احتمال جاری شدن سیل و سیلاب وجود دارد.

سیل و رانش زمین در امام‌زاده داوود تهران / ۷ فوتی و ۱۴ مفقودی

جاری شدن سیلاب و گل و لای در منطقه امامزاده داوود در شمال غربی تهران تاکنون ۶ فوتی و ۱۴ مفقودی بر جای گذاشته است. در این حادثه تعدادی خودرو در گل و لای گیر کردند. گل و لای به برخی اماکن از جمله محوطه امامزاده نیر وارد شده. خودرو‌های امدادی نیز به محل اعزام شدند. مسئولان از مردم می‌خواهند که خانه‌ها را ترک کنند. امامزاده داوود در محدوده شهرداری تهران نیست، اما آتش نشانی پایتخت هم نیروی کمکی به این محل اعزام کرده. بالگرد اورژانس البرز نیز در حالت آماده باش است.

۲ کودک بر اثر ریزش آوار ناشی از بارندگی در زاهدان جان باختند

ابراهیم شهریاری سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان، گفت: بارش شدید باران و در پی آن ریزش سقف یک خانه، جان ۲ کودک را در شهر زاهدان، گرفت. شهریاری، تصریح کرد: در این حادثه پدر خانواده مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

قیمت‌ های نجومی برای فروش جایگاه‌ های سوخت

جدا از برج‌ها و ویلا‌های لاکچری گا‌ها با آگهی‌هایی برخورد می‌کنیم که قیمت‌های عجیب و غریبی دارند. یکی از این آگهی ها، فروش جایگاه‌های سوخت است که قیمت آن‌ها تا ۸۰ میلیارد تومان هم می‌رسد. قیمت‌ها بر اساس معیار‌های مختلفی از جمله تعداد جایگاه، موقعیت مکانی، درآمد روزانه و امکانات رفاهی تعیین می‌شود. جایگاه سوخت سه منظوره در تهرانسر با ۸۰۰۰ متر وسعت چهارسکوی بنزین، دو سکوی گازوئیل و پنج واحد تجاری ۸۵ میلیارد تومان قیمت دارد. یک جایگاه سوخت دیگر ۱۰ هزار متری دارای سه سکوی فعال ۱۵ میلیارد تومان قیمت دارد. جالب است بدانید که درآمد این جایگاه‌ها تا ماهانه ۱۲۰ میلیون تومان اعلام شده است. برخی از فروشندگان تمایلی به فروش ریالی جایگاه خود ندارد و فقط تقاضای ارز یا رمزارز دارند. / گسترش نیوز

بلوغ زودرس دختر‌ها در مقایسه با گذشته و پیامد‌های آن

محققان دانمارکی در بررسی‌های خود دریافتند، بلوغ دختر‌ها در مقایسه با ۴۰ سال قبل، حداقل ۱ سال زودتر رخ می‌دهد. بلوغ زودرس دختر‌ها می‌تواند ناشی از بحران روبه‌رشد چاقی، رژیم غذایی ناسالم و البته سابقه خشونت در کودکی باشد. فرضیه‌ای هم می‌گوید که بلوغ نابهنگام می‌تواند ناشی از عدم تعادل برخی از هورمون‌های خاص در بدن باشد. بلوغ زودرس پیامد‌های منفی جسمی و ذهنی روی دخترانی می‌گذارد که تا بزرگسالی‌شان ادامه خواهد داشت. /خبرآنلاین

آقازاده‌ها باید تحت نظر و رصد نهاد‌های مسئول باشند

ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا: آقازاده‌ها باید تحت رصد و مراقبت باشند البته نه طوری که مانع زندگی آن‌ها شوند. فقط باید توسط نهاد‌های ذیربط روی این‌ها مقداری بررسی شود تا اگر خدای ناکرده مواردی پیش آمد بطور خیلی محرمانه تذکر داده شود، به نحوی که فرد بتواند زندگی عادی خود را کند. /خبرآنلاین

ارسال نظر

  • ناشناس

    استعمار روسیه شدیم
    حداقل مستعمره میشوید مستعمره کشور درست باشید نه رسیه و چین گشنه

  • شیرین صفوی

    من روس پذیری نتوانم نتوانم هر چند شود عابد و زاهد نتوانم این روس همان روسیه موذی و پست است
    من تن به طرفداری این پست نتوانم ،،،،،،، کاربر شیرین صفوی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار