گوناگون

فراخوان دفتر آیت‌الله سیستانی درباره تشییع پیکر آیت‌الله صافی گلپایگانی

فراخوان دفتر آیت‌الله سیستانی درباره تشییع پیکر آیت‌الله صافی گلپایگانی

پارسینه: دفتر آیت‌الله سید علی سیستانی مرجعیت‌ عالی‌قدر شیعیان در عراق، امروز (چهارشنبه)، در ارتباط با مراسم تشییع پیکر آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی فراخوانی صادر کرد.

در فراخوان مذکور آمده است: «دفتر حضرت [آیت‌الله] سید سیستانی (دام ظله) فضلای حوزه علمیه و طلاب آن را صبح روز پنجشنبه مصادف با یکم رجب المرجب (ساعت ده) از مسجد شیخ طوسی (رضوان‌الله علیه) به شرکت در [مراسم] تشییع آیت‌الله العظمی شیخ لطف الله صافی گلپایگانی (قدس سره) فرا می‌خواند. اجر و ثوابتان با خدا».

آیت‌الله سیستانی، روز گذشته، نیز در پیامی ارتحال آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفته بود. در این پیام تسلیت آمده بود: «بسم الله الرحمن الرحیم ( انا لله وانا الیه راجعون ) خبر ارتحال عالم ربانی مرجع عالیقدر جناب آیت الله آقای حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی (رضوان الله علیه) موجب تألم و تأسف فراوان گردید. فقدان آن بزرگوار که از اساطین حوزه علمیه مقدسه قم و حسنات این دوران و خدمتگزاران نمونه دین و مدهب بودند، خسارتی عظیم است. اینجانب این مصیبت دردناک را به آستان مقدس حضرت ولی‌عصر اروحنا فداه و به آقایان علمای اعلام و به بستگان گرامی و دیگر علاقه‌مندان محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگانشان صبر جمیل و اجز جزیل مسألت دارم».

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار