گوناگون

تداوم آموزش غیرحضوری در مدارس این استان

تداوم آموزش غیرحضوری در مدارس این استان

رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: کلیه فعالیت‌های آموزشی به دلیل بارش برف و برودت هوا در روز چهارشنبه به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

حسن اسکندرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص نحوه استمرار فعالیت‌های آموزشی مدارس در روز چهارشنبه اظهار کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نمین، سرعین، نیر، هیر، گرمی، انگوت، مشگین‌شهر، لاهرود، ارشق، خلخال، کوثر، خورش رستم و شاهرود فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی با بیان اینکه آموزش‌ها از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد، گفت: همچنین در بیله‌ سوار و جعفر آباد دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه اول روستایی در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری خواهند بود.

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: در اصلاندوز نیز پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول در سری صبح به صورت غیر حضوری خواهد بود.

اسکندرزاده ادامه داد: ضمناً کلیه آموزشگاه‌های علمی آزاد (کنکور و تقویتی)، مراکز برگزاری آزمون و آموزشگاه‌های زبان‌های خارجه (وابسته به اداره کل آموزش و پرورش استان) در زمان تعطیلی مدارس متوسطه موظف به رعایت تعطیلی فعالیت‌های حضوری هستند.

 

منبع: مهر

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار