گوناگون

استوری متناقض سامان صفاری بازیگر دلدادگان وایرال شد+عکس

استوری متناقض سامان صفاری بازیگر دلدادگان وایرال شد+عکس

سامان صفاری بازیگر دلدادگان تصویری از خود در استوری اینستاگرامش منتشر کرد که اخیرا در فضای مجازی وایرال شد.

سامان+صفاری

بیوگرافی 

سامان صفاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 30 شهریورماه سال 1366 است. این بازیگر کشورمان در خانواده ای هنرمند متولد شد و برادرانشان ابوالفضل و اشکان از فیلمنامه نویسان و تهیه کننده کشورمان هستند.

سامان صفاری تحصیلاتش را در زمینه جهانگردی تا مقطع لیسانس گذراند و با شرکت در کلاس های بازیگری به دنیای هنر قدم نهاد. این هنرمند کشورمان به دلیل علاقه زیادی که به سفر کردن دارد به تحصیل در رشته جهانگردی پرداخت و اگر روزی قرار باشد که شغل دومی برای خودش دست و پا کند حتما به سراغ جهانگردی خواهد رفت.

 
 

ورود سامان صفاری به دنیای بازیگری

صفاری با شرکت در کلاس های بازیگری به دنیای هنر قدم نهاد و سال 89 برای اولین بار در فیلم کوتاه قیلوله مقابل دوربین رفت و در اولین تجربه بازیگری اش خوش درخشید.

سریال سقوط آزاد در سال 90 اولین تجربه جدی بازیگری سامان صفاری در تلویزیون بود.

 

مروری بر نقش سامان صفاری در سریال دلدادگان

دلدادگان سریالی به کارگردانی منوچهر هادی است که در سه فصل سال 97 روی آنتن شبکه سه سیما رفت و سامان صفاری در این سریال به ایفای نقش پرداخت.

سامان صفاری در سریال دلدادگان بازیگر نقش امیر بود و با بازی در این سریال در میان مخاطبان تلویزیون به شهرت رسید و این سریال نقطه عطفی در کارنامه هنری او است.

این بازیگر جوان پسر واقعی فرزانه و نادر بود که در خانواده مالک و مرضیه بزرگ شده بود در پایان فیلم به این ماجرا پی میبرد و علاقه اش به ارغوان دخترخوانده فرزانه و دختر واقعی مرضیه و مالک زندگی اش ار دگرگون میکند.

سامان صفاری در سریال دلدادگان با هنرمندان زیادی همبازی بود که برخی از آنها عبارتند از:مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، ملیکا شریفی نیا، پانته آ بهرام، سانیا سالاری، شاهرخ استخری، مهدی صبایی و... .

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار