گوناگون

استایل جذاب و شاد نیوشا ضیغمی توجه همه را به خود جلب کرد+عکس

استایل جذاب و شاد نیوشا ضیغمی توجه همه را به خود جلب کرد+عکس

عکسی از استایل رنگی و شاد خانم بازیگر نیوشا ضیغمی را در خبر زیر مشاهده میکنید.

به گزارش شمانیوز :نیوشا ضیغمی یک عکس جدید با استایل رنگی از خودش به اشتراک گذاشته است. نیوشا ضیغمی علاوه بر بازیگری یک کلینیک زیبایی هم دایر کرده است. نیوشا ضیغمی به شدت دغدغه کودکان کار و کودکان سندروم دان را دارد. اکثر مردم نیوشا ضیغمی را با سریال در چشم باد و نقش رعنا می‌شناسند.در ادامه عکسی از استایل زیبا و رنگی نیوشا ضیغمی را مشاهده می‌کنید.

نیوشا+ضیغمی (1)

زندگینامه نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ۱۳۵۹ در تهران بدنیا آمد. او فرزند محسن ضیغمی و فهیمه رستم پور است. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

 

ارسال نظر

  • هفتاد ساله

    دختر پنج ساله همسایه مان همه روز با عروسکی باری می کند : عروسگ را میشوید ، آرایش می کند ، آرایشش را تغیر می دهد ، مفاصل عروسک را تغیر می دهد تا برای نمونه بنشیند ....
    هر چه سعی کردم به اولیایش بفهمانم که زندگی این نیست و کودک را برای آینده آماده کنید ، انسان به انسانیتش است و نه همین لباس زیبا نمی فهمند.
    شاید هم این منم که نمی فهمم ، چون اگر می فهمیدم دختر سی چند ساله من چنین نمی کرد.

  • ایرانی

    حنا زده به سرش؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار