گوناگون

انسیه خزعلی: پسران باید آموزش عفاف ببینند؛ بخشی از مسأله حجاب مربوط به آن‌ها است

انسیه خزعلی: پسران باید آموزش عفاف ببینند؛ بخشی از مسأله حجاب مربوط به آن‌ها است

معاون زنان و خانواده رییس جمهور گفت: گاهی اوقات حجاب و عفاف فقط به زنان و دختران اختصاص داده می‌شود در حالی که بخشی از مسأله حجاب مربوط به پسران است و باید آموزش لازم در زمینه حفظ حریم به آن‌ها در مدارس، دانشگاه‌ها و دوره سربازی آموزش داد تا جامعه سالم و عفیف داشت و هر که به خواست خود این مسأله را رعایت کنند.

معاون زنان و خانواده رییس جمهور گفت: دومین کنگره ملی زنان تاثیر گذار فردا در سال‌روز تکریم مقام زن و روز مادر برگزار می‌شود.

انسیه خزعلی، معاون زنان و خانواده رئیس جمهور و رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته مقام زن و روز مادر در نشست خبری دومین کنگره ملی زنان تأثیر گذار اظهار داشت: هر استان برنامه ویژه‌ای برای هفته مادر شامل برگزاری کارگاه آموزشی ارتقای زنان، مهارت و سبک زندگی، جشن‌های مختلف در مدارس، دانشگاه‌ها، بلیت رایگان مترو و اتوبوس و… متناسب هر استان در نظر گرفته شده است که البته بسیاری از استان‌ها برنامه مشترک مثل آزادی برخی زنان زندانی دارند.

وی بیان داشت: گاهی اوقات حجاب و عفاف فقط به زنان و دختران اختصاص داده می‌شود در حالی که بخشی از مسأله حجاب مربوط به پسران است و باید آموزش لازم در زمینه حفظ حریم به آن‌ها در مدارس، دانشگاه‌ها و دوره سربازی آموزش داد تا جامعه سالم و عفیف داشت و هر که به خواست خود این مسأله را رعایت کنند.

 

خزعلی در پاسخ به پرسشی مورد زنان سرپرست خانوار که همسرشان در زندان هستند، گفت: خانواده زندانیان نیاز به حمایت دارند و خیرین خانم از این زنان حمایت و ما برای آن‌ها حلقه وصل هستیم و حمایت می‌کنیم.

 

منبع: آفتاب نیوز

ارسال نظر

  • سکولار

    نمی دونم شماهااااااااا چرا لال نمیشید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • 302

    NC
    چرا نمی دنبال زندگیت ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار