گوناگون

احمدی نژاد آماده کاندیداتوری شد

احمدی نژاد آماده کاندیداتوری شد

رئیس جمهور سابق، اظهارات جدیدی درباره کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد.

به گزارش خبرآنلاین، دومین فیلم از احمدی نژاد درباره کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم منتشر شد.

محمود احمدی‌نژاد در این فیلم می گوید: بنده دلم پر از عشق به همه مردم ایران است و هر زمان برای خدمت به مردم و کشور و آرمان‌ها و ارزش های انسانی کاری از دستم برآید، قطعا کوتاهی نخواهم کرد اما همه جوانب باید سنجیده شود.

وی گفت: بالاخره شرایط کشور چه از لحاظ داخلی و چه از لحاظ خارجی شرایط ویژه ای است و من هم فقط نفع و مصلحت مردم و کشور را در نظر میگیرم، درحال حاضر بنده درحال بررسی هستم، شما هم دعا کنید آنچه صلاح مردم و کشور است رخ بدهد و این خادم کوچک هم بتواند بهترین تصمیم را به نفع کشور بگیرد.

 

ارسال نظر

  • خلیج فارس

    چه ایرادی دارد ، بهرحال احمدی نژاد یک تفکر هست و طرفدارانی دارد . جامعه ما زمانی به آرامش می رسد ، که برای همه تفکرات احترام قائل شویم و با خرد جمعی و منافع ملی کشور را اداره کنیم . ما آیت الله جنتی را بابت سنش زیر سوال می بریم در حالی که امروز موحدی کرمانی با ۹۲ سال سن جانشین ایشان شده است در حالی محمود علوی که هشت سال وزیر اطلاعات مملکت بود ، رد صلاحیت کردیم . اگر قرار هست به سمت جامعه مدنی مردم سالار برویم ، جامعه ای مردم خواهان و خواستار ان هستند و اگر قرار باشد راهکارهای اشتباه مملکت داری ما را به سرنوشت مردم یمن و سوریه نرساند ، بهتر هست تفکرات سیاسی مختلف ، بر طبق قانون اساسی ، که نماینده مردم ایران هستند ، وارد عرصه مملکت داری شوند ، تا اختلافات و تنش های سیاسی ، نارضایتی عمومی تمام شود و آنچه که امروز برای شهروندان ایرانی مهم هست اصلاحات و تغییرات ،که به حفظ تمامیت ارضی ایران کمک می کند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار