گوناگون

سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد:

زمان تشییع و خاکسپاری شهدای حمله تروریستی دمشق

 زمان تشییع و خاکسپاری شهدای حمله تروریستی دمشق

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیکرهای مطهر مستشاران شهید ایرانی که در جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در دمشق به شهادت رسیدند ، جمعه ۱۷ فروردین ماه تشییع خواهد شد.

تحریریه پارسینه- محمد دلاوری: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای زمان برگزاری مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت تروریستی دشمن صهیونیستی در حمله موشکی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را اعلام کرد.

 متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در ایام نورانی ماه مبارک رمضان و لیالی مبارکه قدر بار دیگر فضای میهن اسلامی به عطر شهیدان معطر و طنین پایمردی و فداکاری آنان در دفاع از مظلوم برابر اشقیای زمان، ایران و ایرانی را به میدان حمایت از آرمان آزادی قدس شریف و برائت از غاصبان سرزمین فلسطین و قاتلان کودکان، زنان و مردمان بی‌دفاع و مظلوم غزه فرا می‌خواند.

همانگونه که ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی آگاهی دارند در عصرگاه دوشنبه ۱۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ و در سالروز شهادت مولای الموحدین امیر مؤمنان علی علیه السلام "سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی " در کنار همرزم بزرگوارش "سردار محمدهادی حاج رحیمی" از مستشاران نظامی ارشد کشورمان در سوریه و پنج تن دیگر از مستشاران و همراهان آنان در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم خبیث و پلید صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به فیض شهادت نائل آمدند.

با گرامیداشت یاد، نام، خاطره و آرمان‌ها و نقش آفرینی‌های حماسی این شهیدان گرانقدر که در حقیقت "شهدای قدس " هستند و تاکید بر مجازات پشیمان کننده رژیم گرگ صفت صهیونیستی از ارتکاب این جنایت بزرگ؛ برنامه‌ها و مراسم استقبال وداع، تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر شهیدان اعلام می‌گردد:

۱ . آئین وداع با پیکر شهدا با حضور پرشور و علوی مردم قدرشناس و شهید پرور تهران امروز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه از ساعت ۲۰ تا ۲۲ در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ واقع در میدان سپاه، خیابان پادگان ولی عصر (ع)

۲ . آئین تشییع پیکرهای مطهر شهدا در تهران جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس، از میدان فردوسی به سمت میعادگاه نماز جمعه در دانشگاه تهران

همچنین به آگاهی می‌رساند پیکر مطهر شهیدان برای خاکسپاری از دانشگاه تهران به استان‌های زادگاه آنان منتقل می‌شود.

جزئیات مراسم و برنامه‌های خاکسپاری و نیز آئین‌های ترحیم و گرامیداشت شهدا نیز متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

از عموم ملت علوی ایران به عنوان نقطه کانونی و قلب جبهه مقاومت اسلامی به ویژه هموطنان مؤمن، انقلابی و فهیم در تهران و سپس استان‌های زادگاه شهیدان دعوت می‌شود با حضور باشکوه و حماسی در مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری " شهدای عزیز قدس "، پایبندی خود به آرمان آزادی قدس شریف و حمایت از مقاومت فلسطین و مردم مظلوم غزه و ادامه راه شهیدان را در معرض جهانیان به ویژه آمریکا و رژیم سفاک صهیونیستی و دیگر دشمنان امت اسلامی قرار دهند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار