گوناگون

ورود چراغ خاموش احمدی نژاد به مجلس با این نماینده ها!

ورود چراغ خاموش احمدی نژاد به مجلس با این نماینده ها!

۵ نفر از وزرای محمود احمدی نژاد وارد مجلس دوزادهم شدند.

پارسینه: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در میان فضای سرد حاکم بر انتخابات با مشارکت ۴۱ درصدی مردم به پایان رسید و تکلیف ۲۴۵ کرسی بهارستان مشخص شد و ۴۵ کرسی دیگر نیز در مرحله دوم انتخابات که در اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزارخواهد شد، تعیین تکلیف می شوند.

در میان راه یافتگان به مجلس دوازدهم، نام ۵ تن از وزرای دولت های محمود احمدی نژاد هم به چشم می خورد. علی نیکزاد از حوزه انتخابیه اردبیل با ۸۳.۹۸۴ رأی؛ رضا تقی پور از حوزه انتخابیه تهران با ۴۲۴.۹۴۵ رأی؛ شمس الدین حسینی از حوزه انتخابیه رامسر با ۴۵.۳۹۸ رأی و حمیدرضا حاجی بابایی از حوزه انتخابیه همدان با ۵۸.۳۴۹ رأی، وزیران احمدی نژاد بودند، که در این دوره از انتخابات مجلس در جایگاه خود ابقا شدند.

منوچهر متکی، پنجمین فردی است که وزیر امور خارجه در دولت های نهم و دهم بود و سابقه نمایندگی تهران در مجلس هفتم را داشته است. وی در انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی با کسب ۴۰۴.۶۱۵ رأی از حوزه انتخابیه تهران منتخب مجلس دوزادهم شد.

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

  • __

    __ بسمه تعالی __
    بانگشتان باز من نگاهی __ کنی گر لحظه ای می بینی آهی __ کشم از دل ولی در چهره لبخند __ نشانت می دهم شیرین تر از قند __ مپرس از من مگر آه جگر سوز __ تواند بیندش کس در شب و روز __ بلی فهمیدنی است و دیدنی نیست __ گلی خواهم ولیکن چیدنی نیست گل باغ ریاست کرد دلم خون __ شده عادت برایم دست کشم چون __ از این عشقی که سر تا پای من غرق __ شده در بحر آن دارد بسی فرق __ ز غمهای همه عشاق عالم __ لذا از دوریش بسیار نالم _بیا نزدیک بفهمی حال من بیش __ سپس نقلش بکن بر اغرب و خویش __

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار