گوناگون

جریان های اصولگرایان با اتحاد و همدلی به لیست واحد برسند

جریان های اصولگرایان با اتحاد و همدلی به لیست واحد برسند

دبیر ستاد تشکل های مردمی پیروان ولایت: به جریان های اصولگرایان توصیه می کنیم با اتحاد و همدلی در انتخابات به لیست واحد برسند.

پارسینه: حسن مشتاقی دبیر ستاد تشکل های مردمی پیروان ولایت ضمن دعوت از عموم مردم شریف، فهیم و ولایتمدار به ویژه جوانان جهت شرکت در عرصه انتخابات و حضور در پای صندوق های رأی روز یازدهم اسفند ماه، حمایت ستاد مذکور از فهرست انتخاباتی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات خبرگان رهبری را اعلام نمود و از جریان های مختلف اصولگرایی درخواست نمود به منظور ایجاد وحدت رویه برای عموم مردم و دنبال کنندگان سیاست های اصولگرایان در این انتخابات به فهرست واحد برسند.

دبیر ستاد تشکل های مردمی پیروان ولایت ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت ایام الله ماه شعبان المعظم و میلاد موفور السرور صاحب الزمان(عجل الله فرجه الشریف)، اضافه کرد: ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدّظله‌العالی) در فرمایشات خود تکلیف کرده‌اند که همه باید برای پرشورتر کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی پای کار بیایند.

وی ضمن پراهمیت خواندن نقش جوانان و به ویژه بانوان و رأی اولی ها در مشارکت حداکثری در انتخابات، توانایی این اقشار را ارزشمند و ویژه خواند و از منتخبین مردم خواست از توانمندی های جوانان در کنار نیروهای با سابقه استفاده نمایند تا نتایج و دستاوردهای بزرگ رقم بخورد.

photo_2024-02-24_14-58-46

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار