گوناگون

انسیه خزعلی: دف نوازان استادیوم قطر معرف زن ایرانی نیستند

انسیه خزعلی: دف نوازان استادیوم قطر معرف زن ایرانی نیستند

معاونت زنان و خانواده درباره حواشی دف نوازان مراسم جام ملت‌های آسیا در قطر، گفت: من توئیت زدم و عرض کردم آن‌ها معرف زن ایرانی نیستند. زنان ایرانی با علم، کارآفرینی و مدال‌آوری در صحنه‌های مختلف شناخته می‌شوند.

پارسینه: انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در پایان جلسه هئیت دولت با حضور در جمع خبرنگاران در مورد تسهیلات برای قانون جوانی جمعیت گفت: چند روز پیش در جلسه‌ای که خدمت رئیس جمهور بودیم، قرار شد دستگاه‌هایی که متولی دارند، هر کدام خودشان به این مساله بپردازند و ما دیگر وارد نمی‌شویم
 
 خزعلی درباره محدودیت سقط جنین هم گفت: قرار شد ما درباره مسائل جمعیت ورود نکنیم.
 
 
معاون زنان و خانواده رئیس‌جمهور درباره حواشی دف‌نوازان مراسم جام ملت‌های آسیا در قطر، گفت: من توئیت زدم و عرض کردم آن‌ها معرف زن ایرانی نیستند. زنان ایرانی با علم، کارآفرینی و مدال‌آوری در صحنه‌های مختلف شناخته می‌شوند.
 
وی در پاسخ به اینکه آیا این مساله هماهنگ شده بود، گفت: آن طور که وزارت ورزش به ما گفتند، خیر هماهنگ نشده بود.
 
خزعلی درباره آخرین اقدامات دولت در مورد مادران کارمند گفت: برنامه دورکاری و شغل منعطف را در دستور کار داریم ان‌شا‌الله با همکاری دستگاه‌ها به تصویب برسد و جناب رئیس‌جمهور به همه دستگاه‌ها دستور دادند که همه دستگاه‌ها به عنوان «اتاق عملیات زن و خانواده» روی بحث خانواده‌محوری به صورت جدی وارد عملیات شوند.
 
وی گفت: همچنین در نشستی که چند روز پیش با رئیس‌جمهور داشتیم، قرار شد دستگاه‌های اجرایی با نگاه خانواده‌محوری تمام ساز و کار‌هایی که با همکاری خودشان توسط معاونت زنان و خانواده تنظیم و ارائه می‌شود را اجرایی کنند یکی از آن‌ها بحث شغل منعطف و مادران کارمند است.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر

  • سعید

    سرکارخانم خزعلی اگر منصفانه قضاوت کنید اصولا مردم ایران ... و بدنبال آن یکسری قوانین من دراوردی و تحکم آمیز را به ملت ایران تحمیل کردن به شما و مجموعه همفکرانتان چه مربوط است که چرا ایرانیان تحدید فرزندآوری دارند و دستور فرزندآوری بیشتر در صلاحیت شما که ... اصولا از هزینه کرد و درآمد مردم کشور اطلاعاتی ندارید به چه منظوری است کاش علیرغم اشغال پست و جایگاه با درک صحیح از نابخردی خود در تاکید به منصب و کرسی با اذعان به تصرف بیجای آن اصرار نورزید

  • علی

    سرکار خانم شیرین صفوی ، کجایی ؟
    بیا و چند فحش و بد وبیراه نثار دف نوازان کن !!

  • سکولار

    اتفاقا اون خانم ها معرف زن ایرانی هستن.

    چادر سیاه در فرهنگ زن ایرانی نیست
    انسیه خزعلی چادر سیاه معرف شما (شما قیم مردم ایران نیستید)

  • ناشناس

    حتما شما معرف زن ایرانی هستید

  • ایرانی

    و ....شما هم نیستید.....

  • بازنشسته

    شما چطور ؟ شمائی که با دروغ و تزویر ، رانت خواری ، سوء استفاده از موقعیت شغلی فرزندان خودرا برای رفاه کامل به کانادا و امریکا فرستاده اید ؟ شما مگه نگفتید گل پسرت برای انجام مامورت به کانادا رفته یکی دو ماه دیگه برمیگرده ازاون زمانی که برای عوام فریبی این حرف را زدی حدود یکسال گذشته پس چرا برنگشته ؟ دروغگو ، خجالت بکش .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار