گوناگون

لحظه پرتاب موفق ماهواره بر سیمرغ به فضا + فیلم

لحظه پرتاب موفق ماهواره بر سیمرغ به فضا + فیلم

پارسینه: سخنگوی فضایی وزارت دفاع: ماهواره‌برِ سیمرغ برای اولین‌بار سه محموله تحقیقاتی را به صورت همزمان به ارتفاع ۴۷۰ کیلومتری و با سرعت ۷۳۵۰ متر بر ثانیه پرتاب کرد.

لحظه پرتاب موفق ماهواره‌بر تحقیقاتی سیمرغ از نمایی دیگر

ارسال نظر

  • محمد مهدی اسلامی

    از ایران می شود ماهواره پرتاب ___ز خوفش می پرد آمریکا از خواب __ نمی گوید ز ترس از خواب پریدم ___زدم بر سینه و جامه دریدم __ فقط گوید درست نیست ماهواره __ کنید پرتاب که چرتم کرده پاره __ چطور باید بگویم من دگر زور __ کسی را از ره نزدیک یا دور ؟__

  • محمد مهدی اسلامی

    پارسینه ی عزیز وخوبم با سلام و نهایت احترام ، خیلی از بابت محبتتان ساسگزارم ، ان شاءالله تعالی برقرار و پایدار باشید و خدای تعالی توفیقاتتان را روز افزون کند . با عرض ادب و ارادت ، دوستدارتان ، محمد مهدی اسلامی .

  • محمد مهدی اسلامی

    با سلام و احترام بر جناب منفی دهنده ی عزیزم ، حال که بزرگواران خوبمان در پارسینه ی خوب و دوست داشتنی خودمان أیدهم الله تعالی حتماََ بنا بر صلاحدید درست ، بحث ما کاربران را جایز نمیداند ، پس لطفاََ در وب سایت های خوب دیگر از قبیل فارس نیوز و مشرق نیوز هم حاضر شوید تا بگفتگوهای مانند گذشته مان بپردازیم . بنده ی حقیر برای همه ی شما عزیزان ، دوستان خوب ، خیلی دلم تنگ شده است لذا خود و منفی ها تان را دوست دارم . با عرض ادب و ارادت ، محمد مهدی اسلامی .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار