گوناگون

ترجمه و انتشار پیام حج رهبر معظم انقلاب در کشورهای خارجی

پارسینه: نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا، پیام رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) را به کنگره عظیم حج و خطاب به جهان اسلامی ترجمه و منتشر کردند.

تمامی رایزنی‌های فرهنگی ایران در سراسر جهان، اقدام به انعکاس این پیام مهم در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی خود به زبان محلی کرده‌اند .

ارسال متن ترجمه شده پیام به دانشگاه‌ها، اساتید، نخبگان، ائمه جمعه و جماعات، اصحاب رسانه، نویسندگان و تمام اندیشمندان و مراکز فرهنگی اسلامی، کشورها، از دیگر اقدامات رایزنی‌های فرهنگی ایران در این خصوص بوده است .

از جمله فعالیت‌های این نمایندگی‌ها می توان به انتشار در روزنامه‌های «الخبر»، «الشروق»، «اخبار الیوم» و «الوطن»، اتیوپی، انتشار در روزنامه انگلیسی زبان «دیلی مونیتور»، تونس، انعکاس در سایت خبری اجتماعی بیان نیوز و انتشار آن در نشریه «الصحوه» و روزنامه «الصباح»،استرالیا: انتشار در هفته نامه «ایران» در سیدنی، ترکیه (آنکارا)، انتشار در روزنامه «آیدینلیک» و پایگاه خبری و شبکه تلویزیونی 14 ترکیه، هند (بمبئی)، انتشار کامل پیام از شبکه تلویزیونی وین WIN هند و چاپ در روزنامه «صحافت»، پاکستان (کویته)، انتشار در روزنامه های «آزادی»، «بلوچستان» و روزنامه انگلیسی‌زبان «اکسپرس» اشاره کرد .

همچنین در کشور ارمنستان نیز ترجمه و انتشار پیام مقام معظم رهبری به زبان ارمنی در قالب یک ویژه‌نامه و ارسال به گروه‌ها و تشکل‌های دینی، فرهنگی، علمی، دانشگاهی، هنری ارمنستان، پژوهشگران، ایران شناسان، عرب شناسان، معلمان، اساتید و دانشجویان زبان و ادبیات فارسی، ارامنه ایرانی، ایرانیان مقیم، دانشجویان و اتباع دیگر کشورهای اسلامی و انعکاس در سایت مسجد جامع کبود ایروان منتشر شد .

پیام مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسلمانان سراسر جهان و حجاج بیت الله الحرام 15 شهریور ماه صادر شد .

منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار