گوناگون

روایت پاداش ۶۰۰ میلیونی در دولت قبل

پارسینه: روزنامه ایران در ادامه پیگیری موضوع فیش های حقوق کلان و پاداش‌های نجومی از پاداش ۶۰۰ میلیون تومانی هیأت مدیره سایپا در دولت قبل خبر داد.

یکی از منابع خبری در ادامه پیگیری موضوع فیش های حقوق کلان و پاداش‌های نجومی از پاداش ۶۰۰ میلیون تومانی هیأت مدیره سایپا در دولت قبل خبر داد.


این منبع در ادامه آورده است؛ نگاهی به صورت‌های مالی شرکت خودروسازی سایپا نشان می‌دهد که طی سال‌های ۸۷ و ۸۸ مدیرعامل به همراه ۴ عضو دیگر هیأت مدیره مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان پاداش دریافت کرده‌اند که با احتساب نرخ تورم به مقدار کنونی معادل یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود.

صورت مالی سایپا نشان می‌دهد که در سال ۸۷ اعضای هیأت مدیره مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و در سال ۸۸ هم به همین منوال مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان دیگر برای خود پاداش در نظر گرفته اند!

انتصاب عنوان مدیر عامل سایپا در حالی انجام شد که وی سابقه مدیریت در مجموعه‌های صنعتی را نداشت و با نظر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری وقت در این سمت منصوب شد.



ارسال نظر

  • ناشناس

    ]]]]]]]]]]]]]هههههههههههههههههه!!! دمده شده دیگه دولت قبل !!!

  • ناشناس

    "ایران خیلییی خوبه"

    اخبار این جمله رو الان گفت خدایی روشن کن میلی ببین

  • ناشناس

    فیش حقوق مسئولین در برابر هزینه های ذیل هیچ است:
    اجاره یک ملک در بالاشهر تهران به مبالغ بالاتر از دریافتی حقوق(فیش حقوقی).
    یک سواری خارجی با آخرین مدل روز و داشتن هزینه های میلیونی نگهداری و سرمایه گذاری برای آن سازمان.
    فراهم آوردن و اجاره امکانات تفریحی و سیاحتی در سراسر کشور برای آقای مدیر. البته برای خارج از کشور می رود در قالب ماموریت خارج از کشور.
    بعد از همه اینها مدیران محترم به این دریافتی ها و امکانات در اختیار قانع نبوده و زد وبند های غیر قانونی هم می پردازند.

  • ناشناس

    وجود چنین تخلفاتی در دولت قبل عذر موجهی برای ادامه تخلف در دولت فعلی نیست. مسئله این است که چرا دولت فعلی اراده ای برای برخورد با این تخلفات ندارد و دائم میخواهد مشکلات و مسائل خود را به گردن دولت قبل بیندازد یا با طرح تخلفات آن دولت، تخلفات خود را موجه نشاند دهد؟ شما که خیلی از تصمیمات دولت قبل را لغو کرده یا تغییر دادید چرا در این مورد همچنان مطابق رسم آن دولت عمل میکنید؟ مردم هوشیارتر از آن هستند که شما فکرش را میکنید...

  • ناشناس

    مدیر مسئول محترم سایت خبری پارسینه
    باسلام؛
    با آرزوی قبولی طاعات وعبادات ،پیرو درج مطلب پاداش 600میلیونی مهرداد بذرپاش و اعضای هیات مدیره سایپا از منبع روزنامه ایران ،باتوجه به قانون مطبوعات لطفا جوابیه ذیل که برای روزنامه ایران نیز ارسال گردیده است را عینا در آن سایت منتشر نمایید.
    "مطلب ذکر شده در روزنامه ارگان دولت که متعلق به بیت المال است از اساس تکذیب می شود."
    مطلبی که گرچه با دستور مقامات ارشد دولتی که پیرو افشاگری های فیش های نجومی توسط روزنامه وطن امروز عصبانی می باشند ،نگارش ومنتشر شده کذب محض است. عدد ذکر شده در صورت های مالی شرکت سایپا وپاداش درج شده در آن که روزنامه ایران قصد دارد با برجسته سازی آن نوعی تسویه حساب از پیگیری موضوع فیش های نجومی توسط روزنامه وطن امروز با آقای بذرپاش داشته باشد، به هیچ عنوان به افراد هیئت مدیره پرداخت نگردیده است.
    توجه شما را به نکات ذیل جلب می نمایم؛
    1. عدد ذکر شده (300 میلیون تومان) در صورت مالی که مصوب مجمع عمومی سایپا می باشد به سهامداران حقوقی پرداخت می شود واین مبلغ به هیچ عنوان به اعضای هیات مدیره پرداخت نشده است. سهامداران حقوقی وقت شرکت که اعضای هیئت مدیره شرکت سایپا را انتخاب می کنند عبارتند از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی وگروه بهمن .
    2. طبق سیاستهای وزارت صنایع وقت وابلاغ سازمان گسترش و نوسازی حداکثر سقف پرداختی پاداش سالیانه اعضای هیات مدیره شرکتهای زیرمجموعه مبلغ 30 میلیون تومان در سال بوده است که این یعنی 5درصد عدد ذکر شده در گزارش شما ویعنی یک/هشتم دریافتی یک ماه مدیرعامل یک بانک دولتی کنونی که اسم آن در رسانه ها ذکر گردیده است که مدارک آن در اسناد مالی سازمان گسترش موجود می باشد.
    3. آقای بذرپاش تنها نیمی از سال 88 را در شرکت سایپا بعنوان مدیرعامل بوده است.
    4. کاش شما هم بجای تخریب رقبای سیاسی در کنار مردم ماجرای فیش های نجومی را پیگیری می نمودید نه اینکه با فرافکنی سعی در انحراف موضوع اصلی داشته باشید.
    5. کل پاداش دریافتی اعضای وقت هیات مدیره سایپا در یک سال نصف حقوقهای ماهانه برخی مدیران دولت و10درصد حقوق یک ماه برخی مدیران بانکی کنونی هم نبوده است که برخی از اعضای هیات مدیره، آن را نیز دریافت ننموده اند.
    بارها اعلام آمادگی کرده ایم که با حضور دوربین صداوسیما به منازل برخی مدیران دولتی ومنتقدین برویم تا سطح زندگی برای مردم شفاف وروشن شود که مردم بهترین قاضی می باشند.
    در آخر شما که همکار رسانه ای می باشید وبطور قطع دستور از مقامات ارشد دولت دریافت کرده اید را حلال کرده ولی مسببان اصلی این دروغ پردازی را در این ماه عزیز وشبهای نورانی به خداوند می سپاریم.

    دفتر صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار