گوناگون

سفر هیات پارلمانی انگلیس هفته آینده به تهران

پارسینه: مشاور امور بین الملل رییس مجلس شورای اسلامی از سفر هفته آینده هیات پارلمانی انگلیس به تهران خبر داد.

پارسینه: حسین شیخ الاسلام روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هیات پارلمانی انگلیس به ریاست رییس کمیسیون سیاست خارجی مجلس این کشور و به دعوت علاءالدین بروجردی به تهران می آید.

وی با یادآوری این که این هیات پارلمانی قرار است با جمعی از مسوولان ایرانی دیدار و گفت وگو کنند، تصریح کرد: این سفر در راستای گسترش و توسعه روابط پارلمان دو کشور است.

حسین شیخ‌الاسلام (زادهٔ ۱۳۳۱ در اصفهان) از دانشجویان پیرو خط امام که سفارت آمریکا را تصرف کردند، است، او همچنین نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر در دورهٔ هفتم مجلس شورای اسلامی بوده‌است.

شیخ الاسلام در کارنامه خود معاونت سیاسی و قائم مقامی وزارت امور خارجه، سفیری جمهوری اسلامی ایران در سوریه را دارد . او هم‌اکنون مشاور امور بین‌الملل و سیاست خارجی رئیس مجلس، مدیرکل روابط بین‌الملل مجلس شورای اسلامی و دبیرکل دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه و قدس مجلس شورای اسلامی است.

ارسال نظر

  • ناشناس

    این دولت و مجلس چه نفعی دارند که می خوان پای روباه رو به کشور باز کنن؟؟؟؟؟سند خیانت خودشونو امضا کنن؟؟؟؟؟؟؟ ما بسیجی ها نمی ذاریم کشور اسلامی مون دوباره بخواد صحنه بازی عمال غرب و سفارتخانه هاشون بشه. شده دوباره سفارت انگلیس خبیث رو می بندیم !!! ما بر عکس نفوذی های غرب زده غیرت داریم غیرت !!

    بدونین که پاش برسه واسه انقلاب از جون مایه میذاریم و دوباره این انگلوساکسونا رو بیرون می کنیم

  • شیرین صفوی

    واویلا از دل دلواپسان !!!!!

  • شهناز

    روحانی دستت درد نکنه که پای این انگلیسی ها رو به کشورمون باز کردی که دوباره بتونن بیان تو مملکت ما هر کاری دلشون خواست بکنن.از انقلاب مخملی بیگیر تاااااااااااااااااااااااا ....دیگه خودت می دونی!!!!!

  • سوسن خانوم

    خداوکلیلی اینا چرا بند کردن به انگلیس؟این همه کشور تو دنیا.اروپا کلی کشور توشه.آسیا این همه کشور با ظرفیت های اقتصادی و سیاسی و ....توشه ولی فرت و فرت از انگلیسی ها دعوت می کنن بیان؟مثلا چرا از کشورهای نوردیک یا اسکاندیناوی دعوت نمی کنن؟قدرت اونا کجا و این انگلیس پیر که دیگه تو دنیا زوری نداره کجا؟چرا با ژاپن مثلا مراودات سیاسی ندارن؟بازم مثال بزنم؟نه خداییش چی تو انگیس دیدن اینا؟موقعیت خودشون؟

  • عسل

    خدایا شر این انگیسی ها و انگلوفیل ها رو خودت بوسیله سربازان گمنام امام زمان از میهن اسلامی ما دور کن.خدا لعنت کنه کسی که پای این کفار حربی رو به کشورمون باز کرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار