گوناگون

تداوم کاهش ازدواج و افزایش طلاق!

تداوم کاهش ازدواج و افزایش طلاق!

پارسینه: در ده ماهه امسال 584 هزار و 191 واقعه ازدواج در سطح کشور یک درصد کاهش داشته است.

به گزارش پارسینه؛ در ده ماهه امسال 584 هزار و 191 واقعه ازدواج در سطح کشور و با یک درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال توسط دفاتر رسمی ازدواج در سامانه ثبت وقایع ازدواج و طلاق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ثبت شده است.

طی این مدت همچنین تعداد 131 هزار و 553 واقعه طلاق نیز توسط دفاتر رسمی طلاق در این سامانه به ثبت رسیده که با افزایش 6 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه می‌باشد.

ارسال نظر

  • امینس

    دیگه وقتی دو تا از دوستای من که آدمای قشر متوسط جامعه بودن و اصلا هم ادا روشنفکرا رو در نمی آوردن یه سالی میشه که ازدواج سفید کردن،لااقل واسه خودم اطمینان حاصل شده که واقعا اوضاع قمر در عقربه!
    واقعا چی به سر اعتقادات ملت اومده...خودمم با این شرایطی که تو رابطه ها میبینم حس خوبی به ازدواج ندارم..خدا به خیر کنه..

  • دایی جون

    اینا رو ول کن انرژی هسته ای حق مسلم ماست....
    طلاق اعتیاد بیکاری تورم اختلاس دزدی ،پایین اومدن سن فحشا تا12 سال .خودکشی گرونی ساعتی،مشکل مسکن. هزار تا کوفت و زهر مار دیگه ...هیچ ربطی به دولت ( البته در معنای عام آن) ندارد .
    مردم باید بسوزند و بسازند...
    خود کرده را تدبیر نیست ...

  • ناشناس

    علت در آزادی رفتار زنان و مردانی است که جنبه ندارند و روابط نامشروع زیاد شده به اسم نامزد - ازدواج سفید - و یا بدون هیچ اسم و با روابط سطح .....

  • ناشناس

    وقتى فحشا و ازادى جنسى قبحش بريزه و عادى بشه افرادى كه خود رو از اين راه ارضاء كردن ديگه نيازى به ازدواج ندارند و چون از اخلاق پيروى نمى كنند اينده مبهمى دارند و وقتى فقر گسترش پيدا كنه تولد هم كاهش پيدا مى كنه و اصلا عجيب نيست.

  • ناشناس

    از اولی بپرسید که ازدواج سفید چیه؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار