گوناگون

تهيه عکس‌ از دختران بي‌حجاب برای جذب مشتری

پارسینه: رئيس پليس فتاي استان آذربايجان‌شرقي گفت: افرادي که با عکس گرفتن از دختران بي‌حجاب، آنها را در صفحات اينترنتي منتشر مي‌کردند، شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش ابتکار، سرهنگ محمد قاسملو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر رصد و پايش در فضاي مجازي يک فقره صفحه اينترنتي که اقدام به انتشار عکس دختران مي‌کرد از طريق کارشناسان رصد اين پليس مشاهده و با هماهنگي مقام قضايي تحقيقات لازم براي شناسايي کاربر يا کاربران متخلف آغاز شد.

وي تصريح کرد: مستندات فني استخراج و جمع‌آوري شده و با استفاده از شگردهاي خاص پليسي و فني مهندسي آدرس اينترنتي کاربر متخلف استخراج و به تبع آن هويت واقعي متهم شناسايي و در بازجويي از متهم مشخص شد که کاربر فوق با همکاري تعدادي از دوستان اقدام به تهيه عکس از دختران بي‌حجاب کرده و جهت تبليغ حرفه کاري خود و جذب مشتريان، آنها را در فضاي مجازي منتشر و از طرفي براي خود آلبوم تهيه کرده و توسط افراد ديگر کسب و کار ايجاد کرده است.

اين مقام انتظامي افزود: با توجه به رعايت حريم خصوصي افراد از طرف واحدهاي صنفي و پايبندي به عدم انتشار داده‌هاي افراد ديگر نتيجه تحقيقات انجام گرفته به عرض مقام قضايي منعکس و پرونده بعد از مسدودسازي صفحه مذکور جهت سير مراحل بعدي تحويل دادسرا شد.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار