گوناگون

شعار مرگ بر آمریکا با نظر رهبری قابل حذف است

شعار مرگ بر آمریکا با نظر رهبری قابل حذف است

پارسینه: شعار مرگ بر آمریکا در صورتی قابل حذف است که متکی بر نظر رهبری نظام باشد و در قبال حذف آن آمریکا به ایران امتیازاتی مناسب بدهد

پارسینه : حجت الاسلام والمسلمین ˈمسیح مهاجریˈ روز پنجشنبه در نشست پرسش و پاسخ در سمنان با اشاره به رویکرد و نحوه مذاکره دولت قبل در این زمینه گفت: در دولت قبل مذاکرات به صورت سخنرانی و یا دعوا بود و با اخم صورت می گرفت.

وی افزود: سخنرانی و بیان حماسی خوب است برای سخنرانی در جمع مردم اما در مذاکرات و برای هیات های دیپلماتیک این روش کارساز نیست.

مهاجری با اشاره به شیوه مذاکرات برد برد که دولت روحانی مطرح کرده است گفت : این شیوه مذاکره مبتنی بر گرفتن امتیاز و دادن امتیاز است و این امر به معنای گذشت از اصول هم نیست.

مدیرمسوول روزنامه جمهوری اسلامی با ابراز امیدواری نسبت به مذاکرات هسته ای با گروه 1 + 5 اظهار داشت: دولت روحانی در مذاکرات امتیاز بی جا نخواهد داد و با تاکید بر اصول انقلاب و نظام اقدام می کند و رهبری نظام نیز اجازه نمی دهند اصول در این زمینه زیرپا گذاشته شود.

مهاجری گفت: شعار مرگ بر آمریکا در صورتی قابل حذف است که متکی بر نظر رهبری نظام باشد و در قبال حذف آن آمریکا به ایران امتیازاتی مناسب بدهد
منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

  • علیرضا شوش

    شعاری تکراری و ناکارآمد است

  • یک ایرانی

    این شعار نخ نما است و اکثریت قابل توجهی از مردم کشور هم سالهایی می شود گفت طولانی است که نه این شعار را داده اند و نه حتی آن را از نزدیک شنیده اند اگربرنامه های کم فروغ صدا و سیما نباشد سالها می گذرد و اکثریت قاطع ملت حتی یک بار هم این شعار را نمی شنود بنابراین اصلا لازم نیست در باره تداوم یا قطع این شعار حساسیت نشان داد ضمن آنکه آمریکایی ها هم دیگر اعتنای چندانی به این شعار ندارند و از موقعیت در حال احتضار آن در میان ملت ایران خبر کافی دارند....

  • ناشناس

    مرگ بر آمریکا

    تا رفع فتنه از عالم

    مرگ بر شاه
    مرگ بر شوروی
    مگ بر صدام
    مرگ بر منافقین

    ما امروز در مرحله نبرد نهایی هستیم
    مرحله غول
    و هیهات که ایرانی از قدرت پوشالی زور گوی دزد بترسد
    مرگ بر آمریکا

  • سرباز صفر نظام

    مگر رهبری فرمودند که مرگ بر امریکا بگوئید که حالا بگویند نگوئید ؟
    مرد حسابی مرگ بر امریکا اوج نفرت ملت ایران از استکبار به سردمداری امریکاست که فقط با دست برداشتن از خوی استکباریشان می تواند حذف شود ، چرا با این سخنان می خواهید به زعم خود رهبری را تحت فشار قراردهید ، این خواب شما و امثال شما به فضل پروردگار هرگز تعبیر نخواهد شد .

  • اصلاحات

    35 سال با شعار نتونستیم آمریکا رو محو کنیم بزارین یک 4 سال بدون شعار ببینیم چه جوری میشه !!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار