گوناگون

لغو مجوز کلاس‌های دکتر آزمندیان

به دلیل فعالیت های ناسالم موسسه فرهنگی، علمی «پدیده فکر»، مجوز برگزاری همایش های علیرضا آزمندیان مدیر این موسسه لغو شد.
کیهان: در پی انتشار برخی گزارش‌ها در رسانه‌ها مبنی بر حضور قربانیان شرکت‌های کوئیستی در همایش‌ها و کلاس‌های دکتر «علیرضا آزمندیان»، مجوز برگزاری سمینارهای وی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لغو شد.

به دلیل فعالیت های ناسالم موسسه فرهنگی، علمی «پدیده فکر»، مجوز برگزاری همایش های علیرضا آزمندیان مدیر این موسسه لغو شد.

گفتنی است تعدادی از قربانیان شرکت های هرمی از حضور زیرشاخه های شرکت های کوئستی و شبه کوئستی در کلاس های پنج شنبه عصر علیرضا آزمندیان خبر داده بودند. این قربانیان گفته اند کلاس ها که تحت عناوینی نظیر «تکنولوژی فکر» و «مهارت های زندگی» برگزار می شود، سبب جذب برخی از جوانان ساده لوح و زودباور به شرکت های هرمی شده است.

گفتنی است فیلم کلاسهای آقای آزمندیان که معمولا با شاخه گلی در دست برای مخاطبان خود سخنرانی می کرد از تلویزیونهای ماهواره ای فارسی زبان بارها پخش شده است.


****



قیمت: 5,700 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آزمندیان چگونه راه سعادت را یافتم/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آزمندیان چگونه راه سعادت را یافتم/اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

  • بی نام

    دم وزارت ارشاد گرم . واقعا دستتون درد نکند .زودتر از اینها باید مجوز ایشان لغو میشد .ما آرزو داریم که هیچوقت مجوز برگزاری آن کلاسها و همایشها به آزمندیان داده نشود و حتی فروش محصولات ایشان را نیز متوقف کنید و جلوی فعالیتهای ایشان را بگیرید . . .

  • وحيد

    آدم هاي عقده اي و حسود

  • ناشناس

    به نظر بنده محتوای مباحث دکتر آزمندیان بسیار غنی و مثبت است و به نظر می رسد اینگونه برخوردها غیر قابل توجیه است.یک جلسه درس دکتر به دنیایی آموزش بی سروته دیگران می ارزد.

  • رهرو

    اغمناک نباید بود از دست حسود ایدل

    شاید که چو وابینی خیر تو در آن باشد

  • آرش

    کلاس های دکتر عالی بود
    مگه دکتر تبلیغ اون شرکت هارو کرده بود؟
    اونا قربانی نبودن اون آدما ابله و گمراه بودن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار