گوناگون

یک نماینده: امروز آمریکا در تحریم ایران تنهاست

یک نماینده: امروز آمریکا در تحریم ایران تنهاست

پارسینه: نماینده شهر بابک با بیان اینکه انتخاب ۱۳ آبان برای آغاز زمان تحریم‌ها علیه ایران از سوی آمریکا به خاطر عصبانیت این کشور از روحیه استکبارستیزی ملت ایران است، گفت: امروز آمریکا در تحریم ایران تنهاست و هدفش از این تحریم‌ها تنها ایجاد جو روانی در کشور ماست.

علی اسدی‌کرم نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعیین ۱۳ آبان به عنوان روز آغاز تحریم‌ها علیه ایران توسط آمریکا گفت: آمریکا با این کار دنبال ایجاد یک جو روانی در جامعه ماست تا از نتایج و ثمرات حاصل از این جو روانی به نفع خود بهره‌برداری کند.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود، آمریکا از نظر اقتصادی از اعمال تحریم‌های خود نخواهد توانست کاری از پیش ببرد، اما به دنبال ان است تا جو روانی ناآرامی را در کشور ایجاد کند.

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما تجربه تحریم‌های قبلی را نیز داریم که شرایط سخت‌تری از مرحله فعلی را برای ما ایجاد کرده بود و در آن زمان انسجام بیشتری علیه کشورمان توسط دشمنان شاهد بودیم که علیه ایران صف‌آرایی کرده بودند، اما امروز شرایط آمریکا آن شرایط قبل نیست.

اسدی‌کرم خاطرنشان کرد: دیگر متحدان آمریکا در تحریم‌های شرایطی فعلی، آمریکا را همراهی نمی‌کنند و آمریکا امروز در تحریم ایران تنهاست و کشور‌هایی که پیش از این آمریکا را در تحریم علیه ایران همراهی می‌کردند امروز جانب ایران را دارند و کشور‌هایی همچون چین و هند و روسیه که نفت ما را خریداری می‌کردند، امروز هم به این رویه ادامه می‌دهند.

وی در پایان گفت: انتخاب روز ۱۳ آبان برای آغاز تحریم‌های جدید ایران از سوی آمریکا نشان‌دهنده عصبانیت آن‌ها از روحیه استکبارستیزی ملت ایران است و ما امیدواریم که با وحدت و همدلی در بین مردم و مسئولین و مقابل تحریم‌های آمریکا از این مرحله نیز همانند گذشته با موفقیت عبور کنیم.
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار