گوناگون

بهترین پکیج دمنوش کاهش وزن در بازار کدام است؟

بهترین پکیج دمنوش کاهش وزن در بازار کدام است؟

چاقی یکی از بزرگ ترین مشکلات مردم در هر کجای این کره خاکی است. از این رو می بینید هر کسی به دنبال راه حلی برای کاهش وزن و رسیدن به اندام ایده آل خود است. از دنبال کردن رژیم های سخت گرفته تا انجام ورزش های روزانه و مصرف داروهای لاغری و یا حتی عمل جراحی.

اما ما در این محتوا قصد داریم تا ساده ترین راه برای رسیدن به اندام دلخواهتان را به شما پیشنهاد دهیم. تاثیرات مثبت دمنوش برای لاغری باعث شده است تا استفاده از انواع محصولات گیاهی لاغری راهی ساده و بی خطر برای کاهش وزن باشد. پس تا انتها با ما همراه باشید تا بهترین دمنوش کاهش وزن را به شما معرفی کرده و بیشتر در خصوص تأثیر دمنوش‌ها بر کنترل اشتها صحبت کنیم.

دمنوش هل

تحقیقات نشان داده است که هل می تواند فواید زیادی برای سلامتی از جمله کاهش وزن داشته باشد از این رو به عنوان یک درمان طبیعی برای چاقی به حساب می آید.

در خصوص نقش هل به عنوان یکی از دمنوش‌های کمک کننده به کاهش وزن باید گفت که این خوراکی مدارهای مغزی را تعدیل می کند که بر اشتها تأثیر گذاشته و فرآیند چربی سوزی بدن را تنظیم می کند. از این رو شما با مصرف دمنوش هل احساس بی اشتهایی خواهید کرد پس پیشنهاد می کنیم هر چه زودتر برای تهیه این دمنوش کاهش وزن دکتر سلامت اقدام کنید.

2

چای سبز

 

چای سبز یکی از شناخته شده ترین انواع چای است و فواید زیادی برای سلامتی به دنبال دارد. از جمله محبوب ترین مزایای استفاده از این نوع دمنوش، کاهش وزن می باشد.

براساس مطالعات انجام شده می توان ادعا کرد که آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز می توانند به کاهش وزن بدن، شاخص توده بدنی (BMI) و چربی سوزی شکم در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کمک کنند. پس اگر شما هم اهل نوشیدن چای هستید، با اضافه کردن چای سبز به برنامه غذایی خود از مزایای فراوان آن بهره مند شوید. تنها کافیست برای تهیه پکیج آن به وب سایت کلینیک لاغری دکتر سلامت زاده مراجعه کنید.

3

چای سیاه

چای سیاه یکی از محبوب ترین نوشیدنی های ما ایرانی ها و یکی از بهترین گیاهان برای لاغری است که نسبت به انواع دیگر مانند چای سبز، سفید و... بیشتر اکسید شده است. تاکنون چندین مطالعه نشان داده اند که چای سیاه می تواند در کنترل وزن موثر باشد. البته در صورتی که به میزان مناسبی مصرف شود و در نوشیدن آن زیاده روی نکنید.

یک مطالعه در سال 2014 روی 111 نفر نشان داد که نوشیدن 3 فنجان چای سیاه در روز به مدت 3 ماه به طور قابل توجهی کاهش وزن و کاهش دور کمر را به دنبال دارد. همچنین سبب کاهش شاخص توده بدنی می شود. پس اگر تاکنون روزانه یک فنجان چای سیاه مصرف می کردید، پیشنهاد می کنیم کمی مصرف آن را بیشتر کنید.

دمنوش رازیانه

در این قسمت از راهنمای انتخاب دمنوش لاغری می خواهیم دمنوش رازیانه را به شما معرفی کنیم.

چای رازیانه، نوشیدنی است که بر هضم غذا و اشتها تاثیر می گذارد. از این رو توصیه می شود تا آن را با معده خالی و پیش از غذا میل کنید. در این صورت نتیجه بهتری خواهید گرفت. دمنوش رازیانه با کمک به سیری طولانی تر به دلیل فیبر بالا، به عنوان سرکوب کننده اشتها محسوب می شود. این همچنین ممکن است اهداف کاهش وزن شما را بهبود بخشد و جلوگیری از پرخوری را آسان تر کند.

4

دمنوش ماچا

حال که در خصوص اثرات ضد چاقی دمنوش‌ها صحبت می کنیم، لازم است نگاهی هم به خواص دمنوش ماچا برای لاغری داشته باشیم. به طور کلی نوشیدن 1 تا 2 فنجان چای ماچا در روز برای کاهش وزن توصیه می شود. این به این دلیل است که چای ماچا حاوی کافئین و EGCG است که با یکدیگر برای افزایش متابولیسم و ​​افزایش چربی سوزی بدن مفید هستند.

به خاطر داشته باشید که چای ماچا بخشی از یک رژیم غذایی متعادل است. البته توجه کنید که سیستم بدن افراد مختلف با هم متفاوت است از این رو تعداد فنجان هایی که برای شما مفید است ممکن است به عواملی مانند عملکرد بدن شما نسبت به کافئین و سلامت کلی بدن بستگی داشته باشد. پس اگر خواهان تهیه این دمنوش‌های تنظیم وزن هستید، می توانید آن را از وب سایت دکتر سلامت تهیه نمایید.

دمنوش جینسینگ

جینسینگ یک ریشه طبیعی است که به مدت 5000 سال برای فواید سلامتی بالقوه آن استفاده می شود. تحقیقات بارها و بارها ثابت کرده است که جینسینگ می تواند به افزایش متابولیسم و ​​کاهش وزن کمک کند. وقتی جینسینگ با ورزش روزانه و رژیم غذایی سالم ترکیب شود، می تواند تاثیر چشمگیری بر وزن و BMI بدن شما داشته باشد.

البته باید گفت که مصرف روزانه دمنوش جینسینگ برای اکثر مردم در حد اعتدال بی خطر است اما مصرف بیش از حد آن مانند هر یک از دمنوش‌های کاهش وزن دیگر ممکن است منجر به عوارض جانبی خفیفی شود که می تواند خواب را تحت تاثیر قرار دهد. پس مراقب باشید که در مصرف آن زیاده روی نکنید.

دمنوش بابونه

 

دمنوش بابونه یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در بین بسیاری از مردم است و همچنین دارای فواید سلامتی مختلفی می باشد از این رو می توان گفت که چای بابونه برای قرن ها به عنوان یک درمان طبیعی برای درمان بسیاری از بیماری ها مصرف می شود.

دمنوش بابونه برای لاغری و چربی سوزی یک انتخاب عالی است. خاصیت کاهش وزن این نوشیدنی به عنوان بهترین دمنوش کاهش وزن به دلیل خواص آرام بخش آن است که به خواب آرام کمک می کند. برای بهره مندی از این ویژگی محبوب دمنوش بابونه لازم است تا قبل از هر وعده غذایی یک فنجان چای بابونه میل کنید. این امر تولید اسید معده را تحریک می کند که باعث کاهش وزن می شود.

افزایش متابولیسم با دمنوش‌های گیاهی دکترسلامت

اگرچه بسیاری از مردم دمنوش ها را صرفاً به دلیل خاصیت تسکین دهندگی و طعم لذیذ آن ها می نوشند، اما هر فنجان از این نوشیدنی ها ممکن است فواید زیادی برای سلامتی به همراه داشته باشند. جایگزینی نوشیدنی های پرکالری مانند آبمیوه یا نوشابه با بهترین دمنوش کاهش وزن می تواند به کاهش کالری دریافتی کلی کمک کرده و منجر به لاغری شود.

برخی از مطالعات نیز نشان داده اند که انواع خاصی از دمنوش ها ممکن است علاوه بر کمک به کاهش وزن، مانع تشکیل سلول های چربی شوند. البته مراقب باشید که مصرف این نوشیدنی ها از حد مجاز تجاوز نکند چرا که در آن صورت نه تنها از مزایای آن بهره مند نخواهید شد، بلکه ممکن است مشکلاتی برای سلامت شما ایجاد شود.

در نهایت توجه داشته باشید که این دمنوش ها زمانی می توانند بهترین تاثیر را بر روی بدن شما داشته باشند که همراه با یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم مصرف شوند. وب سایت مرکز تخصصی دکتر سلامت علاوه بر امکان خرید دمنوش کاهش وزن، دیگر پکیج های سلامتی و لاغری را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

 

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار