گوناگون

لیست بهترین و پرطرفدارترین رستوران های تهران

لیست بهترین و پرطرفدارترین رستوران های تهران

در این گزارش لیست بهترین رستوران های تهران به انتخاب مردم را گردآوری کردیم.​

به گزارش اقتصادآنلاین،  انتخاب بهترین رستوران تهران می‌تواند بر اساس نظر هر کس متفاوت باشد و به‌صورت کلی، امکان تهیه لیستی از بهترین رستوران های تهران که همه در آن توافق نظر داشته باشند، تقریباً کاری غیرممکن است. اما در این متن، سعی کردیم بر اساس میزان رأی و نکات مثبت و منفی که در پلتفرم‌های معتبر و جامع گذاشته شده، تعدادی از رستوران های خوب تهران که بیشتر مردم رویشان توافق نظر داشته‌اند و امتیاز خوبی را از ابعاد مختلف به آن‌ها داده بودند، در این لیست به‌عنوان بهترین رستوران های تهران معرفی کنیم. 

 رستوران شاندیز جردن

اگر بخواهیم چند رستوران خوب در تهران را نام ببریم، قطعاً رستوران شاندیز جردن یکی از آن‌ها خواهد بود. این رستوران یکی از بهترین شیشلیک‌هایی را دارد که می‌توانید در زندگی‌تان تجربه کنید. اگر بخواهیم کیفیت ماهیچه و شیشلیک آن را با سایر رستوران‌ها مقایسه کنیم، احتمالاً باید بگوییم که شاندیز جردن بهترین رستوران تهران در پخت و ارائه شیشلیک و ماهیچه است.

ستوران پارک وی

یکی از رستوران های چینی در تهران که در خیابان فرشته قرار دارد و دارای پارکینگ اختصاصی بوده و غذاهای معروف آسیای شرقی را مطابق سلیقه ایرانی‌ها سرو می‌کند، رستوران پارک وی است. علاوه بر این اگر عاشق غذاهای دریایی هستید، این رستوران با سبکی خاص و بی نظیر خود بهترین‌ غذاهای دریایی را در اختیار شما قرار می‌دهد.​

 رستوران مانسون لانژ

یکی از لوکس ترین و بهترین رستوران های تهران را باید رستوران مانسون لانژ دانست. این رستوران به خاطر ظاهر زیبا و لوکسی که دارد، بهترین گزینه برای برگزاری مراسم خاص و جلسات کاری است. این رستوران با داشتن پرسنلی محترم و سرو انواع غذاها توانسته نظر بیشتر مهمانان را به خود جلب کند. پیشنهاد می‌کنیم حتما طعم سوشی‌های این رستوران را بچشید. 

رستوران ایتالیایی سنسو

سنسو از بهترین رستوران های تهران است که در گروه رستوران‌های ایتالیایی قرار می‌گیرد و شهرت بسیار زیادی را بین رستوران های ایتالیایی تهران با مشتریان فراوانش دارد. اگر دنبال یک رستوران خوب در تهران هستید که تنوع خوبی از غذاهای ایتالیایی داشته باشد و پاستاهایش هم زبانزد باشد، قطعاً رستوران سنسو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به حساب بیاید.​

 رستوران نایب

مجموعه رستوران‌های نایب از گذشته تا به امروز، همیشه به‌عنوان یکی از رستوران های خوب تهران شناخته می‌شده است. شعبه نایب ساعی یکی از بهترین رستوران‌های این مجموعه است. بر اساس توضیحاتی که مجموعه نایب درباره رستوران‌هایش آورده است، دکوراسیون، کیفیت، منو، قیمت و چند مورد دیگر هستند که باعث ایجاد تفاوت بین شعبه‌های مختلف نایب شده‌اند.

رستوران مسلم

رستوران مسلم بازار ۱۵ خرداد، قطعاً یکی از بهترین رستوران های تهران است و بسیاری از تهرانی‌ها حداقل یک‌بار در این رستوران غذا خورده‌اند. معروف‌ترین غذای رستوران مسلم، ته‌چین ویژه مرغ آن است که رضایت بیشتر مشتریان رستوران مسلم را به‌دست آورده است. روی نام این رستوران نیز عبارت «ته‌چین ویژه مسلم» آورده شده که خود گویای تخصص رستوران در آن چیزی است که طبخ می‌کند.​

گفتنی است که علاوه بر ته‌چین، باقی غذاهای رستوران مسلم هم طعم و کیفیت خوبی دارند و می‌توانید با خیال راحت غذا سفارش دهید. فراموش نکنید که معمولاً پرس‌های مسلم حجمشان زیاد است و حتی می‌توانند دو نفر را هم سیر کنند، اما این کاملاً بستگی به سبک غذا خوردن شما دارد. پیش از اینکه به این رستوران بروید، این نکته را در نظر داشته باشید که همیشه صفی طولانی از کسانی که می‌خواهند طعم غذاهای مسلم را بچشند.

در پایان نیز به صورت فهرست اسامی بهترین رستوران های تهران را آوردیم؛

 بهترین رستوران‌های غرب تهران
رستوران طهران پاریس
رستوران نارنج طلایی
رستوران دره سعادت آباد
رستوران مستر دیزی
رستوران ممد استیک
رستوران ترمه
بهترین رستوران‌ های مرکز تهران
رستوران دیزی سرا
رستوران میلاکوی
رستوران روحی
رستوران قناری
رستوران نوید
رستوران هتل هویزه تهران
 بهترین رستوران‌ های جنوب تهران
رستوران مسلم
رستوران و دیزی سرای آذری
کافه رستوران گل رضاییه
کافه رستوران دارالخلافه
رستوران تیمچه اکبریان
 بهترین رستوران‌ های شرق تهران

رستوران درویش
رستوران برادران
رستوران سه گوش گریل
رستوران چلوکبابی
رستوران لوکس زرین
رستوران آویشو
رستوران بادبادک
کافه رستوران ویونا
بهترین رستوران شمال تهران

رستوران شاندیز تاج محل
رستوران نارنجستان
رستوران بین‌المللی خاقان
رستوران گیلانه
رستوران قصاب فرشته
رستوران جوگریل لند
رستوران ماتادور

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار