گوناگون

فال ابجد امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال ابجد امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال ابجد (رمل) یکی از روشهای بسیار قدیمی طالع بینی بوده که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند.

فال ابجد، یکی از قدیمی ترین نوع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت میدهند. برای مشاهده فال ابجد امروز خود با تاروت رنگی همراه شوید.

 متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما: ج ج آ
نیتت برآورده می‌شود و آنچه که طلب کرده‌ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده می‌شود. اگر دست‌به‌کار جدیدی زده‌ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نورسیده‌ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.

متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: ج آ د
برای نیت و مقصودی که داری عجله نکن، صبر پیشه کن تا به آن برسی. خداوند همه‌ی بندگانش را دوست دارد پس نگران زندگی‌ات نباش. به‌جای تشویش، در زندگی آرام پیش برو و به خودت فرصت بده تا راه موفقیت بر تو گشوده شود.

متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: د آ آ
آینده‌ی خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری، با موفقیت فاصله‌ای نداری. افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به‌زودی گشایشی در کارها پیدا می‌شود. از چیزی نگرانی در دل داری، نگران نباش. اگر چیزی را ازدست‌داده‌ای به صلاح تو بوده، خیری در آن است.

متولدین تیر

حروف ابجد فال شما: ب ب آ
طالعت خوب است و نیتت برآورده می‌شود؛ اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به‌زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به‌زودی خبری از او به تو می‌رسد و از آن خبر شاد می‌شوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته‌ی خود خواهی رسید.

متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: آ د ج
طالعت خوب است؛ اما از نیتی که کرده‌ای منصرف شو تا عاقبت کارت خیر شود. از بدی‌ها پرهیز کن. رازت را نگه‌دار تا در حق تو دروغ نگویند از خوابی که دیده‌ای نترس عاقبت خوب خواهد شد، اما آن را برای کسی بازگو نکن. از همنشین بد دوری کن یک نفر که نان‌ونمک تو را می‌خورد و ادعای دوستی با تو را دارد، با تو روراست نیست البته نمی‌تواند صدمه‌ای به تو بزند؛ ولی مراقب او باش و به خدا توکل کن.

 متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: ج ج ج
آینده‌ی خوبی در انتظار توست. اگر کمی همت کنی، زندگی خوبی خواهی داشت. راه موفقیت برای تو باز است. اگر نیاز به کمک و یا حمایت کسی پیدا کنی به آن پاسخ خواهد گفت. ترفند بدخواهان را پشت سر می‌گذاری و به مراد و خواسته‌ات می‌رسی. در همه‌ی امور به خدا توکل کن.

متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: آ د آ
نیت خوبی کرده‌ای. طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده و سعادت به تو روی آورده است. از آسیب بدخواهان در امانی. اگر چیزی را از دست بدهی، از آن فایده‌ای نصیبت می‌شود. از دوست، همکار یا همسر خود راحتی می‌بینی. اگر فکر معامله هستی انجام بده نفع می‌بری. مدتی است نگران هستی و تشویشی به دل‌داری. اگر مسافری داری به‌سلامت باز می‌گردد. اگر قصد انجام کاری را داری، شرایط با تو موافق است و به مقصود می‌رسی ان‌شاءالله.

متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: د آ د
قصد و نیتت خوب است. در رحمت به سویت باز می‌شود. از چشم‌زخم مردم ترسی به خود راه نده، از آن در امان خواهی بود. در هر کاری با اهلش مشورت کن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش. بخت با تو یار است.

 متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: ج ب آ
طالعت نیک است و با توکل به خداوند به خواسته‌ات می‌رسی. تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی. به همه اعتماد نکن. چیزی یا خبری به تو می‌رسد که ممکن است خیلی باارزش نباشد؛ ولی تو را خوشحال می‌کند. آینده‌ی روشنی داری و برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده است؛ اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

متولدین دی

حروف ابجد فال شما: ج ج د
طالعت خوب نیست؛ اما به‌زودی نحوست طالعت بر طرف می‌شود و به مقصود خود خواهی رسید. از چیزی در تشویش هستی به‌زودی تشویشت بر طرف می‌شود. کسی در فکر صدمه‌زدن به شماست به خدا توکل کن تا حیله‌اش برطرف شود. رازت را به هر کسی نگو و در نماز کاهلی نکن.

متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: ب ج د
طالعت نیک است و نیتت برآورده می‌شود. رازت را به کسی نگو. باید مراقب بدخواهان باشی. در کارت گشایش دیده می‌شود. به خداوند رحمان امیدوار باش و با توکل به او به کار و زندگی‌ات ادامه بده. اطمینان داشته باش که روزهای بهتری در پیش خواهی داشت.

متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: آ د د
طالعت خوب است؛ اما اگر راحت‌طلب هستی، از این نیت که کرده‌ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد. آدمی شتاب‌زده و عجول هستی. زنی کوتاه‌قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ‌زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تأخیر بینداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و باارزش است، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان می‌شود.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار